Grįžti

Galingasis „Hyundai N“ koncepcinis modelis pristatytas Paryžiaus automobilių parodoje

2016 metų rugsėjo 29 d. „Hyundai Motor“ 2016 metų Paryžiaus automobilių parodoje pristatė savo pasaulinę naujieną - naujausią galingą „N” koncepcijos modelį RN30. Automobilių sporto įkvėptas lenktyninis koncepcinis modelis trasoje leis visiems pajusti azartą ir malonumą.

  Vaizdo rezultatas pagal užklausą „hyundai n concept paris low“

Sukurtas pagal naujos kartos „Hyundai i30“, RN30 buvo pagamintas kaip lenktyninis automobilis, projektuotas artimai bendradarbiaujant su „Hyundai Motorsport“ (HMSG), „Hyundai Motor“ Europos techniniu centru (HMETC) ir „Hyundai Motor“ techninių savybių tobulinimo ir galingų transporto priemonių kūrimo padaliniu. Įspūdingas modelis išsiskiria apgalvota aerodinamine konstrukcija ir specialiai pritaikytomis, itin našiomis technologijomis, suteikiančiomis jaudinantį pasivažinėjimą dideliu greičiu. 

 

Anot Alberto Biermanno, „Hyundai Motor“ techninių savybių tobulinimo ir galingų transporto priemonių kūrimo padalinio vadovo, “RN30 įkūnija stipraus galingo automobilio koncenpciją, kuri suteikia dinaminio ir sportiško vairavimo patirtį. Greitai ištobulinti RN30 iki mūsų pirmo „N” modelio įkvėpė mūsų troškimas sukurti galingą automobilį, kuriuo nesunkiai galėtų mėgautis kiekvienas vairuotojas. Ilgus metus kaupėme technologinę patirtį motorinių transporto priemonių sporto srityje. Šią patirtį pritaikome siekdami užtikrinti emocinį pasitenkinimą transporto priemonių galios ir kontrolės deriniu. Būtent to Hyundai's N siekia savo ateities modeliuose.

„Hyundai N” buvo pristatytas Frankfurto automobilių parodoje 2015 metų rugsėjo mėnesį, kuomet buvo įgyvendinta įmonės filosofija suteikti savo klientams malonaus ir jaudulį keliančio vairavimo patirtį.

 

Galinga krumplinė pavara pagerina vairavimo malonumą

Galią RN30 modeliui suteikia galingas 2.0 litrų variklis su turbokompresoriumi, sukurtas „Hyundai” „N” gamybos modeliams, patobulintus padidintu turbo pagreičiu, kuris padidina trauką važiuojant visu greičiu. Papildomai galiai suvaldyti, variklio bloke buvo sumontuotos iškaltos, o ne išlietos dalys, kas padidina jų ilgaamžiškumą ir atsparumą. Dėl to RN30 pasižymi savo kokybe, pasididžiavimą keliančiu 380 Ag (279,5 kW) galingumo varikliu ir maksimaliomis 46 kgf.m (451 Nm) apsukomis.

 

Įspūdingas apsukas padeda suvaldyti sutepta pavarų dėžė su dviguba sankaba (DCT), greičiau reaguojanti į pavarų keitimą ir turinti tiesioginę jungtį, kuri suteikia dinamišką greitėjimą. Automobilio galiai suvaldyti tiksliai važiuojant dideliu greičiu, RN30 modelyje sumontuota visų varančiųjų ratų (AWD) sistema.

 

Specialios technologijos suteikia didžiausią jaudulį

RN30 pasižymi specialiomis galingomis technologijomis, sukurtomis vairuotojų įspūdžiams padidinti ir suteikti jiems galimybę prisijaukinti sunkiausias lenktynių trasas. Suderintos apsukos skatina vairuoti atkakliai, greitai ir tiksliai, stebint variklio greitį bet kuriuo metu vairuotojui perjungiant pavarą važiuojant sportiniu režimu. Vairuotojui dar daugiau jaudulio suteikia elektroninė kintamojo išmetimo sistema, kuri, skleisdama stiprų išmetimo garsą, suteikia akustinio malonumo jausmą, tuo pačiu metu juntant greitėjimą.  

Kitos technologijos yra specialiai skirtos saugumui ir valdymui gerinti. Sudėtinga elektroninė riboto slydimo diferencialo sistema (eLSD) užtikrina, kad kiekvienam ratui bus perduota pakankamai apsukų įvertinus padangų važiavimo galią. Tai padeda išvengti čiuožimo ir užtikrina greitą bei tikslų važiavimą posūkiuose, suteikia vairuotojams galimybę lengvai, tiksliai ir užtikrintai valdyti šį galingą lenktyninį automobilį.

 

Inžinerijos dėmesys į lengvumą ir žemo centro gravitaciją

Kurdami RN30, „Hyundai” projektuotojai ir inžinieriai sukūrė naują būdą, kaip sumažinti svorį ir nuleisti gravitacijos centrą. Vietoj anglies pluoštu armuoto polimero (CFRP), kuris įprastai naudojamas daugelyje galingų automobilių, „Hyundai” pakeitė visas savo detales pagamintomis iš aukštos kokybės plastikinės medžiagos, sukurtos bendradarbiaujant su pirmaujančia pasauline chemijos įmone „BASF”.

 

Šios iš naujos medžiagos pagamintos dalys yra lengvos, pasižymi dideliu ilgaamžiškumu, yra ekologiškos ir naudojamos per sukurtą naują koncepciją, kuri padeda pagerinti valdymą ir greitėjimą. Nereikalingos vidinės dalys buvo išimtos, o sunkesnės sumontuotos kaip galima žemiau. Gravitacijos centras dar labiau pažeminamas pastūmus atgal ir nuleidus sėdynes. Visa tai kartu sudėjus padeda sumažinti svorį, kuris idealiai prisideda prie kokybiško vairavimo.

 

Išorės dizainas, sukurtas aukštos kokybės DNR

RN30 siluetui neabejotinai buvo panaudotos aiškios ir ryškios naujos kartos „Hyundai i30” linijos, tačiau su žemesniu ir platesniu pagrindu, kuris suteikia didesnį stabilumą važiuojant dideliu greičiu ir posūkiuose. Siekiant išgauti tikslesnes proporcijas, RN30 plotis buvo padidintas 30mm palyginti su i30, iki1950 mm. Aukštis buvo ženkliai sumažintas 84mm, iki 1355mm.

 

Kitos išorės dizaino detalės primena RN30 galimybes ir pasižymi kokybiškomis technologijomis bei aerodinamikos patobulinimais. Lankstūs sparnai virš kiekvieno rato suteikia vizualinį RN30 įspūdį ir padeda šoniniams skaldytuvams pagerinti aerodinamiką, kas sukelia pojūtį, jog automobilis yra prispaudžiamas prie trasos.

 

Priekio dizainas pasižymi naujų „Hyundai” pakopinių grotelių koncepcija ir naujoviškais priekiniais žibintais, kas sukuria stiprumo ir agresyvumo įvaizdį, kurį papildo išskirtiniai dieniniai žibintai. Oro srautas iš priekio į galą eina per pakopines radiatoriaus groteles su tinklu ir oro įsiurbimo anga, kuri ne tik pagerina žemyn nukreiptą galią, bet ir optimizuoja aušinimą kokybiškam vairavimui užtikrinti. Ant viršutinės variklio dangčio dalies esanti didelė oro išleidimo anga primena dramatišką RN30 variklio galią.

 

Didesnis galinis spoileris, sukuriantis žemyn nukreiptą galią važiavimo dideliu greičiu metu, automobilį padaro išskirtinį ir suteikia estetiškai subalansuotas proporcijas. Taip pat išilgai stogo vidurinės linijos primontuota briauna, nusidriekianti į galinį spoilerį, sukuria unikalų automobilio galo vaizdą. Optimaliai ir subalansuotai žemyn nukreiptai galiai pasiekti, automobilyje virš baltų keramikinių dviejų baltos spalvos išmetimo vamzdžių yra sumontuotas didelis galinis difuzoriaus blokas, o 19 colių lengvi aliuminio lydinio ratai užbaigia dinamišką automobilio išvaizdą.

 

Interjero dizainas – optimizuotas charakteringam vairavimui

Interjero kūrimo proceso metu „Hyundai Motorsport” (HMSG) RN30 dizaineriai ir lenktynių ekspertai artimai bendradarbiavo siekdami užtikrinti, kad vairuotojai galėtų sutelkti savo dėmesį tik į jų automobilį ir kelią.  Kaušo formos sėdynė, tobulai atitinkanti vairuotojo kūno formas ir integruotas lankas, padidinantis automobilio kėbulo stiprumą, tarnauja kaip atrama ir apsaugo vairuotoją visose situacijose.

 

Vairuotojo reakcijoms ir dinamikos momentams užfiksuoti važiuojant keliu ar trasa, salone kiekvienoje A kolonoje yra primontuotos vaizdo stabilizavimo kameros ir viena kamera primontuota išorėje prie vidurininės briaunos ant stogo. Vairuotojai gali palikti profesionaliai atrodančius lenktynių metu formuojamus padangų ruožus arba įrašyti savo įspūdingo vairavimo patirtį ir pasidalinti ja su savo draugais taip, lyg įrašas būtų rodomas per televiziją.

 

RN30 yra naujausias modelis, kuriame toliau naudojamos galingų sportinių automobilių koncepcijos, kurios parodo, kokie „N” serijos gamybos modeliai bus ateityje, o ‘N’ modelio savybės visų pirma bus atskleistos „Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo”, RM15 ir RM16 koncepcijose. Visi „N” kokybės modeliai remiasi sėkminga „Hyundai” patirtimi automobilių sporte ir parodo „Hyundai” troškimą automobilio tobulinimu suteikti vairuotojui jaudinančio vairavimo patirtį. Jau kitais metais bus pristatytas i30N modelis, kuriame įgyvendinta mūsų aistra kokybišką vairavimą padaryti įmanomu kiekvienam vairuotojui.

 

Visus „N” modelius sukūrė aistringi ekspertai Namyang mieste, pasaulinio „Hyundai Motor” tinklo R&D centre, iš kurio automobiliai yra vežami išbandyti į pačią sudėtingiausią Nürburgring lenktynių trasą. „N” logotipas simbolizuoja lenktynių trasos S formos posūkį, kuriame griežtai įvertinama automobilių pusiausvyra.