Grįžti

Sukurtas elektrifikavimui: Naujasis „Hyundai Tucson“ su dyzeliniu varikliu ir daline 48 voltų hibridine jėgaine

 

 

Naujasis „Hyundai Tucson“, kurio gamyba pradedama birželį, turės degalus taupančią 48 voltų dalinę hibridinę jėgainę.  Tai yra pirmasis gamintojo modelis ir vienas iš pirmųjų automobilių pramonėje, kuris pasižymi technologija, padėsiančią siekti švaresnės ateities. Naujojo kompaktinio visureigio gamyba prasideda 2018 m. birželį, o Europos rinkoje jis bus pristatytas vasarą. „Hyundai Tucson“ suprojektuotas ir pagamintas Europoje, kad atitiktų aukščiausius kokybės standartus. Be to, be atnaujintos jėgainės privalumų, visų „Tucson“ varikliai atitinka naujuosius „Euro 6d temp“ emisijų standartus. Naujasis „Tucson“ tai pat pasižymi atnaujintu dizainu, pažangiais technologiniais ir komforto sprendimais. Tikimasi, kad modelį sėkmė ir toliau lydės šioje, kadangi tai buvo geriausiai parduodamas „Hyundai“ automobilis Europoje  2016 ir 2017 metais.

 

„Į savo geriausiai parduodamą modelį įdiegę naująją dalinę hibridinę jėgainę, toliau vykdome bendrovės elektrifikavimo strategiją ir leidžiame dar daugiau klientų pasinaudoti tvariomis technologijomis,“ - teigia Andreas-Christoph Hofmann - „Hyundai Motor Europe“ viceprezidentas, atsakingas už rinkodarą ir gaminius.  „Mūsų Europos technologijų centro inžinieriai sukūrė labai efektyvią sistemą, kad galėtume toliau nuosekliai eiti šiuo keliu ir įdiegti sistemą daugelyje kitų variklių. Tai tik dalis labai įvairių elektrifikavimo sprendimų.“

 

Degalų taupymas ir maksimalus vairavimo malonumas

 

Naujasis „Hyundai“ pirmąkart turės 48 voltų dalinę hibridinę jėgainę, kuri bus sumontuota kartu su 2 litrų dyzeliniu varikliu. Jėgainė sudaryta iš 0,44 kW/h 48 voltų ličio jonų akumuliatoriaus, dalinio hibridinio starterio generatoriaus (MHSG), LDC konverterio (žemos įtampos DC/DC) ir inverterio. Greitėjant MHSG padeda varikliui pridėdama iki 12 kW galios ir taip sumažina degalų sąnaudas. Sistema automatiškai persijungia tarp mechaninio variklio darbo ir energijos rekuperacijos. MHSG padeda vidaus degimo varikliui, kad sumažintų jo apkrovą įsibėgėjant arba tada, kai reikia staiga pagreitėti. Lėtėjant pavara arba stabdant, stabdymo energija įkrauna hibridinės jėgainės akumuliatorių. Tokiu būdu sistema ženkliai sumažina degalų sąnaudas ir CO2 emisijas, tačiau neturi įtakos maloniam vairavimui.

 

Klientai naudą galės pajausti iškart. Dėka naujos elektrifikavimo sistemos galutinė automobilio kaina sumažės kartu su sumažėjusiomis išlaidomis degalams.

 

Pasitelkusi šią technologiją „Hyundai“ siekia sumažinti degalų sąnaudas ir CO2 emisijas iki 7 procentų automobiliuose su mechanine pavarų dėže pagal NEDC testų skaičiavimus*.

 

2 litrų dyzelinis variklis yra galingiausias „Tucson“ jėgainių gamoje. Jis išvysto 137 kW/186 AG galią. Komplektuojamas su visų varančiųjų ratų pavara ir 6 laipsnių mechanine pavarų dėže. Papildomoje įrangoje taip pat galima rinktis naujai sukurta 8 laipsnių automatine transmisija.

 

Iki 2019 m. pavasario naujasis „Tucson“ su 48 voltų daline hibridine jėgaine bus siūlomas kartu su „Smart Stream“ 1,6 litro dyzeliniu varikliu.

 

 

*CO2 emisijos ir degalų sąnaudos pagrįstas vidiniais WLTP rodikliais, pritaikytais NEDC testams.