17 690 € Nuo
178 € mėn.

IŠORĖ

Naujasis i30 my21 išorė fakto autocentras

PASIRUOŠĘS STILINGAI VYKTI BET KUR

Išorės dizainas, kuriuo apdovanojimą pelnęs „i30“ visada išsiskyrė iš kitų automobilių, buvo atnaujintas įvairiais ir elegantiškais dizaino elementais. Priekis akcentuoja „i30“ šiuolaikiškesnę stovėseną. Galas reprezentuoja rafinuotumą. Trys naujos išorės spalvos papildo individualios išraiškos galimybes.

Nuo pirmojo eskizo iki galutinio produkto

Pirmas proceso etapas yra dizaino planavimas. Čia kyla iššūkis pastebėti ne tik šiuo metu stiprėjančią, tačiau ir ateities tendenciją. „Hyundai“ stebi viso pasaulio vietines tendencijas ir vartotojų gyvenimo būdą, kad sukurtų originalių vaizdų ir koncepcijų. išvaizdą. Išskirtinis priekinis buferis įrėmintas iškilių oro įsiurbimo angų ir ryškių naujų grotelių, kurių dizainas primena tinklelį, suteikdamas galingą pirmąjį įspūdį.

i30 my21 nuo eskizo iki produkto fakto autocentras

i30 my21 paryškintas 3d raštas ant grotelių fakto autocentras

Platus ir tuo pat metu modernus „i30“ priekis pasižymi paryškintu 3D raštu ant grotelių. Naujas stilingas apšvietimo dizainas pasižymi papildomais integruotais V formos dienos šviesos žibintais, siauresniais priekiniais žibintais su naujausia LED technologija.

i30 my21 elegantiškos linijos fakto autocentras

Švariame profilyje dominuoja charakteringa, elegantiška, nepertraukiama linija, einanti nuo priekinių žibintų iki galinių kombinuotų žibintų. „i30“ yra su naujai sukurto dizaino, deimantu išpjautais lengvojo lydinio ratlankiais ir „Michelin“ padangomis.*

* Modeliuose „Comfort“ ir „Style“.

VIDUS

Hyundai i30 my21 rafinuotas vidus

RAFINUOTAS, TOLYGUS IR PATOGUS

Unikalus naujojo „Hyundai i30“ dizainas taip pat atsispindi viduje. Atnaujintos kabinos viduje jūsų laukia akį traukiančios detalės ir aukštos kokybės paviršiai. Naujos spalvos, sėdynių apmušalai ir naujausia multimedijos technologija kviečia atsisėsti ir mėgautis saugia bei patogia kelione.

Naujasis Hyundai i30 my21 naujos spalvos ir medziagos

Sėdynių apdaila iš naujų spalvų ir medžiagų

Jūsų individualiai išraiškai pridėtos trys naujos vidaus spalvos: „Pewter Gray“, „Ebony Brown“ ir „Moss Gray“. Sėdynės gali būti aptrauktos audiniu, oda arba abiejų medžiagų deriniu. Plačiai atsidarantis, pakreipiamas ir nuslenkamas panoraminis stiklinis stoglangis* sustiprina atviros ir erdvios atmosferos įspūdį.

* Papildoma įranga „Style“ ir „N Line“ modeliuose.

Naujasis Hyundai i30 naujas skaitmeninis skydas

Naujas 7 col. skaitmeninis skydas

7 col. skaitmeninis skydas* priekyje ir centre rodo svarbiausią važiavimo informaciją. Jame gali būti rodomas greitis skaitmeniniu būdu, energijos srautas (tik hibride), navigacijos informacija arba aktyvios „SmartSense“ funkcijos.
* Modeliuose „Style“ ir „N Line“.

Naujasis Hyundai i30 trys važiavimo režimai

Trys važiavimo režimai

Priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo*, skaitmeninis skydas keičia spalvą ir grafiką. Mėlyna spalva skirta įprastam režimui, žalia – ekonominiam, oranžinė – sportiniam režimui.
* Galima įsigyti „Comfort“, „Style“ ir „N Line“ 7-DCT modeliuose

Naujasis Hyundai i30 didesnis jutiklinis ekranas

Didesnis jutiklinis ekranas

10,25 col. jutiklinis ekranas* užtikrina paprastą prieigą prie automobilio funkcijų, informacijos ir pramogų, navigacijos sistemos ir išmaniojo telefono programėlių.
* Papildomai „Comfort“ modelyje, standartinė – „Style“ ir „N Line“ modeliuose.

DINAMIKA

Naujasis Hyundai i30 my21 dinamika efektyvumas ir progresas

EFEKTYVUMAS IR PROGRESAS – NAUJOJI TRANSMISIJOS YPATYBĖ

Naujasis „i30“ siūlo precedento neturinčią transmisijų įvairovę. Elektrifikuotas 48 V hibridinis modelis sumažina išmetamo CO2 kiekį, padidindamas degalų efektyvumą. Galima rinktis su 7 laipsnių automatine dvigubos sankabos pavarų dėže (DCT), 1,0 T-GDI ar 1,5 T-GDI benzininiu varikliu arba 1,6 CRDi dyzeliniu varikliu.

Naujasis Hyundai i30 my21 benziniainiai varikliai

Benzininiai varikliai

Asortimento viršūnėje puikuojasi naujasis 1,5 litro T-GDi 159 AG variklis, kuris standartiškai teikiamas su 48 V hibridine technologija ir 7 laipsnių automatine dvigubos sankabos pavarų dėže (DCT).

Taip pat yra 110 AG modelis su 1,5 litro DPi varikliu ir 6 laipsnių mechanine pavarų dėže bei 1,0 litro T-GDi variklis su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže arba 7 laipsnių automatine dvigubos sankabos pavarų dėže (DCT).

Naujasis Hyundai i30 my21 dyzelinis variklis

Dyzelinis variklis

Galimas 1,6 litro CRDi dyzelinis variklis. 115 AG modelis komplektuojamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže. 136 AG variklis teikiamas su 48 V hibridine sistema ir 7 laipsnių automatine dvigubos sankabos pavarų dėže (DCT).

Naujasis Hyundai i30 my21 48v pusiau hibridinė sistema

48 V pusiau hibridinė sistema

Vidaus degimo variklį palaiko 48 V pusiau hibridinė transmisijos sistema, kuri įvairiais važiavimo etapais prideda elektros galios. Sužinokite daugiau apie šią naujovišką degalų taupymo sistemą.

Naujasis Hyundai i30 my21 patogus užvedimas

Patogu užvesti

Tai ypač naudinga miesto eisme. Užtikrina greitesnį ir tolygesnį variklio užvedimą su papildomu sukimo momentu naudojant 48 V akumuliatoriaus energiją.

Naujasis Hyundai i30 my21 greitėjimas

Greitėjimas

Greitėjant variklį palaiko 4–10 kW galios starterio generatorius. Pasiekus norimą greitį, sistema persijungia į neutralų režimą ir negeneruoja galios. Dėl to gali sumažėti CO2 emisija ir degalų sąnaudos.

Naujasis Hyundai i30 my21 įkrovimas važiuojant

Įkrovimas važiuojant

Važiuojant pastoviu greičiu sistema veikia tuščiąja eiga arba kaip 48 V akumuliatorių kraunantis generatorius, priklausomai nuo akumuliatoriaus įkrovos būsenos.

Naujasis Hyundai i30 my21 rekuperacija

Rekuperacija

Aktyvaus stabdymo arba viršijimo etape besisukantis alkūninis velenas maitina starterio generatorių, kuris rekuperuoja 10–12 kW didžiausią galią. Generatorius kinetinio stabdymo energiją paverčia elektra ir grąžina ją atgal į 48 V akumuliatorių.

Naujasis Hyundai i30 my21išplėstas start-stop

Išplėstas „start-stop“

Važiuojant nedideliu greičiu, paleidimo ir sustabdymo funkcija įsijungia pasiekus 30 km/h greitį. Lėtėjant nuo 30 iki 0 km/h ir išjungus sankabą variklis visiškai išsijungia.

SUSIEJIMAS

Naujasis Hyundai i30 my21sujunkite telefoną su automobiliu

SUJUNKITE SAVO TELEFONĄ SU AUTOMOBILIU IR LIKITE PRISIJUNGĘ

Įdiegę telefone „Bluelink®“ programėlę*, galite nuotoliniu būdu užrakinti ir atrakinti savo „i30“ ir surasti savo automobilį, kai neprisimenate, kur tiksliai jis pastatytas. Taip pat programėlė atsiųs jums įspėjimą, jeigu kas nors mėgins įsilaužti. O jei norėsite sužinoti, ar oro slėgis padangose tinkamas ir ar gerai veikia stabdžių sistema, programėlė iškart jums atsakys.

Užsisakę „Hyundai“ „Live“ paslaugų*, gausite informacijos apie eismą ir situaciją automobilių stovėjimo aikštelėse realiuoju laiku, netoliese esančias degalines bei orus.

* Standartinė „Style“ ir „N Line“ modelių įranga, pasirenkama „Comfort“ modelių įranga.

Naujasis Hyundai i30 my21 apple CarPlay Android Auto
 

„Apple CarPlay™“ ir „Android Auto™“*

Naujasis „i30“ suderinamas su „Apple CarPlay™“ ir „Android Auto™“, taigi galite prijungti išmanųjį telefoną ir naudotis mėgstamomis programėlėmis dideliame jutikliniame ekrane.

* „Apple CarPlay™“ ir „Android Auto™“ yra pasirinktinė „Fresh“ modelio įranga. Standartinė įranga modeliuose „Comfort“, „Style“ ir „N Line“.

SAUGA

Naujasis Hyundai i30 my21 SmartSense

„Hyundai SmartSense“

Patobulintas „Hyundai SmartSense“ paketas – mūsų pažangiausios pagalbinės sistemos „Advanced Driver Assistance Systems“ – nuo šiol integruotas naujajame „i30“ ir užtikrina jūsų bei jūsų mylimųjų saugumą ir ramybę.

Nepaisant pagalbos vairuotojui sistemų, vairuotojas privalo stebėti eismą ir valdyti automobilį. Kelio ir oro sąlygos, kelio ženklinimas ir kiti veiksniai gali riboti pagalbos vairuotojui sistemų veikimą.

Naujasis Hyundai i30 my21 eismo juostos stebėjimas

Eismo juostos stebėjimo sistema

Pirmą kartą naujasis „i30“ turi eismo juostos sekimo sistemą „Lane Follow Assist“*. Įjungta sistema padeda automobiliui važiuoti jo eismo juosta greitkeliuose ir miesto gatvėse, esant 0–180 km/h greičiui.

* Modeliuose „Style“ ir „N Line“.

Naujasis Hyundai i30 my21 priekinio susidūrimo išvengimas

Priekinio susidūrimo išvengimo pagalbos sistema

Ši standartinė „i30“ funkcija kelio sąlygas priekyje stebi radaru ir kamera ir automatiškai stabdo, kai aptinka, kad priekyje važiuojantis automobilis staigia stabdo, pėsčiąjį arba dviratininką.

Naujasis Hyundai i30 my21 susidūrimo akloj zono išvengimas

Įspėjimo apie skersinį eismą gale ir galinio susidūrimo išvengimo pagalbos sistema*

Naudodama du radaro jutiklius galinio buferio apačioje, sistema pateikia perspėjimą apie eismą aklosios zonos srityje. Tokioje situacijoje įjungus posūkio rodiklį, ji pateiks garsinį perspėjimą.
* Papildoma įranga „Comfort“ modelyje, standartinė – „Style“ ir „N Line“ modeliuose.

Naujasis Hyundai i30 my21 skersinio eismo gale įspėjimas

Įspėjimo apie skersinį eismą gale ir galinio susidūrimo išvengimo pagalbos sistema*

Sistema įspėja vairuotoją automobiliui važiuojant atbuline eiga prasto matomumo sąlygomis apie iš šono artėjančias transporto priemones.

* Papildoma įranga „Comfort“ modelyje, standartinė – „Style“ ir „N Line“ modeliuose.

Naujasis Hyundai i30 my21 įspėjimas dėl pajudėjimo

Įspėjimas dėl pagrindinės transporto priemonės pajudėjimo iš vietos

Ši išmani važiavimo mieste funkcija įspėja vairuotoją, kai priekyje esantis automobilis, pavyzdžiui, prie šviesoforo arba eismo spūstyje, pradeda judėti.

Naujasis Hyundai i30 my21 važiavimo juostos laikymasis

Važiavimo juostos laikymosi sistema

Jeigu važiavimo juosta netyčia kertama, važiavimo juostos laikymosi sistema įspėja vairuotoją ir gali pasukti vairą priešinga kryptimi, kad grąžintų automobilį į eismo juostą.

Naujasis Hyundai i30 my21 lengvas statymas

Lengvas statymas

Galinio vaizdo kamera įsijungia pasirinkus atbulinę pavarą, kad galėtumėte matyti, kur važiuojate, ekrane. Priekiniame ir galiniame buferyje įrengti ultragarsiniai jutikliai vaizdo ir garso signalais įspėja apie aptiktas kliūtis.

* Galinio vaizdo monitorius yra papildoma įranga „Fresh“ modelyje, standartinė – „Comfort“, „Style“ ir „N Line“ modeliuose. Galinio statymo pagalbos sistema įeina į „Comfort“, „Style“ ir „N Line“ standartinę komplektaciją. Priekinio statymo pagalbos sistema galima „Style“ ir „N Line“ modeliuose.

N LINE

Naujasis i30 my21 n-line

NAUJASIS „i30 N LINE“

Perkelkite savo „i30“ patirtį į kitą lygį su sportiškos „N Line“ apdailos lygiu: išskirtinės dizaino ypatybės ir didelio našumo įkvėptas „i30 N“ dinamiškesnis važiavimas.

Naujasis i30 N LINE my21 Ryžtinga ir nauja išorė

Ryžtinga, nauja išorė

Atnaujintas „i30 N Line“ dizainas su platesnėmis priekinėmis grotelėmis ir nauju galiniu buferiu sukuria dar galingesnę išvaizdą. Pasisėmę įkvėpimo iš aeronautikos, apatines, centrines radiatoriaus groteles padarėme priekinio buferio akcentu. Naujo dizaino šoninės angos ir sparnai pagerina aerodinamines savybes.

Naujasis i30 N LINE sportinis įvaizdis fakto autocentras

Platūs difuzoriai kuria sportinį įvaizdį, o pakeista rūko žibintų padėtis traukia akį apatinės automobilio dalies link. Naujasis „i30 N Line“ aprūpintas naujais 18 col. ratlankiais, kurie net jei automobilis stovi leidžia pajusti išraiškingo greičio jaudulį.

i30 my21 N LINE ženklelis fakto autocentras

„N Line“ ženklelis

Šone įrengta aptaki „N Line“ emblema siunčia sportišką signalą visiems pravažiuojantiesiems.

i30 my21 N LINE juodas galinis aptakas fakto autocentras

Juodas galinis aptakas

Aerodinamiškame juodos spalvos galiniame aptake elegantiškai sumontuotas ir papildomas stabdymo žibintas.

i30 my21 N LINE paruoštas važiuoti našiai fakto autocentras

Paruoštas važiuoti našiai

Didelio našumo N sportinės sėdynės su elektra reguliuojama sėdynės juosmens atrama ir pailginama sėdynės pagalvėlė užtikrins neįtikėtiną valdymą ir patogumą. N modeliai komplektuojami su perforuotos odos vairu ir nerūdijančiojo plieno pedalais. Sportiški „N Line“ pavarų svirties metalo akcentai, raudona lenktyninė linija ir odos intarpai skirti geresniam sukibimui ir užtikrina dar didesnį sportinio automobilio pojūtį.