
„Hyundai SmartSense“
Su „Hyundai SmartSense“, mūsų pažangiausiomis pagalbos vairuotojui sistemomis, naujasis „Santa Fe“ gali pasigirti vienu geriausių šioje klasėje saugos paketu ir keletu populiariausių rinkoje saugos funkcijų. Nuo automatinio stabdymo funkcijos, kuri leidžia išvengti susidūrimų su pėsčiaisiais ir kitomis transporto priemonėmis, iki pagalbos laikantis eismo juostos greitkelyje – ir visa tai nuolat stebint transporto priemones, esančias nematymo zonoje. Naujasis „Santa Fe“ gali įspėti apie potencialius pavojus kelyje, kad suteiktų dar daugiau saugumo ir ramybės.

Įspėjimo apie skersinį eismą gale ir galinio susidūrimo išvengimo pagalbos sistema
„Hyundai“ naujiena – sistema, kuri ne tik įspėja vairuotoją automobiliui važiuojant atbuline eiga prasto matomumo sąlygomis apie iš šono artėjančias transporto priemones, bet ir automatiškai įjungia stabdžius. Puikiai praverčia statant automobilį ir važinėjant mieste. Gaudama informaciją iš galinių šoninių radarų sistema stebi aplinką automobilio gale 180 laipsnių kampu ir atlieka tam tikras funkcijas, kai įjungiama atbulinė pavara.

Tarsi asmeninė vairuotojo padėjėja, LKA sistema stebi aplinką fiksuodama eismo juostas ženklinančias linijas. LDW sistema, įsijungianti važiuojant didesniu nei 60 km/h greičiu, įspėja vairuotoją garso ir vaizdo signalu, kai reikia pakoreguoti automobilio judėjimo trajektoriją. Jei vairuotojas nereaguoja, LKA sistema atlieka koreguojamąjį veiksmą pati, kad grąžintų automobilį į tinkamą padėtį.

Saugaus išlipimo pagalbinė sistema
Pasirūpinkite savo vaikų saugumu – ši sumani funkcija padeda išvengti nelaimingų atsitikimų išlipant iš automobilio: aptikusi iš galo artėjančią transporto priemonę, ji laikinai užrakina galines dureles, kad vaikai negalėtų išlipti iš automobilio, kol tai padaryti bus saugu.

Įspėjimo apie gale sėdinčius keleivius sistema
Siekiant suteikti dar daugiau saugumo ir ramybės, automobilyje veikia sistema, kuri, naudodama ultragarsinius jutiklius, stebi galines sėdynes. Vairuotojui lipant iš automobilio, prietaisų skydelio ekrane parodomas pranešimas. Jei vairuotojui išlipus sistema vis dar aptinka judesį, įsijungia garso signalas ir ima mirksėti šviesos.

Susidūrimo aklojoje zonoje išvengimo pagalbos sistema
Nauja pagalbinė funkcija, debiutuojanti šiame „Santa Fe“. Kai kyla galinio susidūrimo pavojus kertant eismo juostą, sistema reaguoja įjungdama atitinkamo rato stabdymą. Sistema veikia važiuojant 60–180 km/h greičiu.

Priekinio susidūrimo išvengimo pagalbos sistema
Kelio sąlygas priekyje stebėdama radaru ir kamera, ši sistema automatiškai stabdo, kai aptinka staigų priekyje važiuojančio automobilio stabdymą arba pėsčiąjį. Iš pradžių ji įspėja vairuotoją vaizdo ir garso signalu, tada valdo stabdžius pagal susidūrimo pavojaus lygį ir taiko didžiausią stabdymo jėgą, kad būtų išvengta susidūrimo. Sistema įjungiama, kai priešais automobilį aptinkama transporto priemonė arba pėsčiasis, važiuojant 10 km/h arba didesniu greičiu.

Išmanioji pastovaus greičio palaikymo sistema (su „Stop & Go“ sistema)
Naudodama priekinius radaro jutiklius išmanioji pastovaus greičio palaikymo sistema (su „Stop & Go“ sistema) palaiko pastovų greitį ir atstumą iki priekyje esančio automobilio, automatiškai greitėdama ir stabdydama. Eismui sustojus, sistema „Stop & Go“ naudoja stabdžius, kol automobilis sustoja, ir greitėja iki pageidaujamo greičio, kai tik kelias tampa laisvas. Sistema veikia važiuojant 0–180 km/h greičiu.

Naujasis „Santa Fe“ pasižymi itin tvirto plieno konstrukcija, kuri ypač gerai sugeria smūgio energiją, todėl užtikrina didesnę apsaugą keleiviams susidūrimo atveju. Be to, automobilyje įrengtos šešios saugos oro pagalvės: dvi priekinės, dvi šoninės ir dvi užuolaidinės (nuo pirmosios iki antrosios eilės), skirtos apsaugoti tiek vairuotoją, tiek keleivius.