i30 N

N – UŽSIVEDĘS GREIČIUI

Gimęs Namjange, šlifuotas Niurburgringe


Užveskite naująjį i30 N ir jis priblokš. Tas garsas. Šiurkštus 275 AG gaudesys kelia gryniausią pasitenkinimą. Gryna galia. Grynas N. N reiškia Namjangą – mūsų tyrimų ir vystymo centro namus. Gimęs Namjange, šlifuotas Niurburgringe. N logotipas simbolizuoja vingiuotą stabdymo zoną trasoje. Būtent tokiomis sąlygomis buvo bandomas ir savo jėgas įrodė naujasis i30 N modelis. 2017 metų gegužę du beveik serijiniai i30 N modeliai finišavo „ADAC Zurich“ 24 valandų lenktynėse Niurburgringe. Abu automobiliai važiavo su tais pačiais jėgainių ir pavarų dėžių nustatymais, kurie bus serijiniuose i30 N modeliuose.

i30n isore

GIMĘS TRASOJE


i30 N mums žymi naują erą. Tai yra pirmasis N serijos modelis sukurtas taip, kad teiktų vairavimo malonumą kiekvienam. Naujasis i30 N gimė trasoje, todėl jame susijungia plati automobilių sporto ir galingų automobilių kūrimo patirtis. Šios savybės leido sukurti labai karštą hečbeką. Jis teikia maksimalų vairavimo malonumą kelyje ir kiekvieną dieną džiugina kaip lenktyninis automobilis.

i30n isore

NEĮTIKĖTINA GALIA


Varomoji naujojo i30 N neįtikėtinų charakteristikų galia - 2 litrų turbininis variklis su 250 ar 275 AG ir įspūdingas standartinės įrangos sąrašas.

i30n isore

Pagal savo poreikius ir nuotaiką galima rinktis iš penkių vairavimo režimų: Normal, Eco, Sport, N ir Custom

Pasirenkant variklio charakteristikas, amortizatorių bei ECS, E-LSD sistemų nustatymus, vairo jautrumą ir garsą, keičiasi viso automobilio charakteris. Elektroniškai valdoma pakaba (ECS) leidžia vienu klavišo paspaudimu pasirinkti pakabos standumą: nuo komfortiško kasdienio pasivažinėjimo iki lenktynių trasai reikalingų charakteristikų N režimu. Svarbu: ekstremalaus vairavimo metu stabdžiai gali skleisti daugiau garso ir vibracijos. Tai stabdžių sistemos efektyvumui ir patikimumui įtakos neturi.

Starto kontrolės sistema (Launch Control) yra išskirtinis standartinės įrangos elementas. Ji slopina nevalingą vairo pasukimą staigiai pajudant iš vietos, taigi suteikia galimybę startuoti kaip įmanoma greičiau. Sūkių kėlimo (Rev Matching) funkcija taip pat yra standartinėje įrangoje. Perjungiant žemesnę pavarą, ji automatiškai pakelia variklio sūkius ir užtikrtina tolygų ir sportišką pavarų perjungimą. Važiavimo duomenų analizės (High Performance Driving Data) funkcija leidžia dideliame ekrane tiksliai išsiaiškinti visus paskutinio važiavimo duomenis.

Papildomoje įrangoje yra elektra valdomas riboto slydimo diferencialas (E-LSD), kuris priekiniams ratams paskirsto galią pagal skirtingus jų greičius. Taip posūkiuose užtikrinamas maksimalus sukibimas ir galia. Aktyvi išmetimo sistema (Active Variable Exhaust System) leidžia rinktis skirtingus automobilio garso lygius. Nuo rafinuoto Normal režime iki labiau įtraukiančio Sport režime arba galingiausio su papildomomis degalų detonacijomis išmetimo vamzdyje N režimu.

i30 N DIZAINAS
ORIENTUOTAS Į GALIĄ

i30n isore

Žemesnis kėbulas ir tikslesnė pakaba. Tai tik keli dizaino dalykai, kurie sukuria stabilumą užtikrinančią aerodinamiką.

Agresyvūs priekiniai ir galiniai buferiai su didesnėmis oro įsiurbimo angomis yra pagrindiniai dizaino elementai. Taip pat jų įspūdį sustiprina dvigubas išmetimo vamzdis bei aerodinamiškas galinis aptakas su trikampiu stabdžių signalu. Sportišką išvaizdą vainikuoja 18 ir 19 colių ratai ir išskirtinės sportinės sėdynės. i30 N praėjo intensyvius bandymus mūsų komandos bazėje Niurburgringe. Taip pat automobilį išbandė „Hyundai Motorsport“ komandos ralio pilotai, dalyvaujantys Pasaulio ralio čempionate. Niurburgringo bazė ir toliau naudojama N serijos modelių technologiniam tobulinimui.

Thierry Neuville

Hyundai Motorsport komandos vairuotojas Pasaulio ralio čempionate

Labai daug žmonių laukia šio automobilio, todėl jaučiu didelį malonumą jį bandydamas. Inžinieriai tikrai gerai padirbėjo ties pavarų dėže ir diferencialu. Ant šlapios dangos automobilis demonstruoja gerą sukibimą ir stabilumą. Ir jį labai lengva vairuoti. Eilinis vairuotojas pajaus panašias emocijas kaip lenktyniniame automobilyje.

Alexander Eichler

Hyundai Motor Europe Technical Center bandymų centro galingų automobilių testavimo ir vystymo vadovas

Pagrindinis mūsų tikslas – užtikrinti vairavimo malonumą. Simbolizuodamas vingiuotą stabdymo zoną, N ženklas įkūnija svarbų aspektą. Tai yra vikrus automobilis, kurį smagu vairuoti.

PAMATYKITE i30 N PATYS

Štai kas yra vairavimas! Pasižiūrėkite kaip i30 N išpildo visą savo potencialą trasoje.



"Hyundai i30 N"

Hyundai i30 N 2.0 T-GDI
su 184 kW (250 AG) 6 pavarų dėžė

Kuro sąnaudos ir emisija:

mieste 9,5 l / 100 km
užmiestyje 5,5 l / 100 km
vidutinės 7,0 l / 100 km
CO2 emisija 159 g / km


"I30N":

• 250 AG (6,4 s nuo 0 iki 100 km / h)
• 18 "lengvo lydinio ratlankiai
• su 225/40 R 18 "Michelin Pilot Super Sport" padangomis
• Sportinė pakaba su prisitaikančiais amortizatoriais
• "Rev Matching" sistema
• LED žibintai
• ir t.t..

Kaina 24 990 €


Techniniai duomenys

Kainoraštis ir įranga

"Hyundai i30 N Performance"

Hyundai i30 N Performance 2.0 T-GDI
su 202 kW (275 AG) 6 pavarų dėže

Kuro sąnaudos ir emisija:

mieste 9,7 l / 100 km
užmiestyje 5,7 l / 100 km
vidutinės 7,1 l / 100 km
CO2 emisija 163 g / km


"I30 N Performance":

• 275 AG (6,1 s nuo 0 iki 100 km / h)
• 19 "lengvo lydinio ratlankiai
• su 235/35 R 19 Pirelli P Zero padangomis
• N "Performance" stabdžių sistema
• Kintamų išmetimo vožtuvų sistema
• "N Elektra valdomas riboto slydimo diferencialas


Kaina 27 990 €


Techniniai duomenys

Kainoraštis ir įranga

Susidomėjote? Palikite savo kontaktus ir mes su Jumis susisieksime.

*Palikdami savo kontaktus, Jūs sutinkate gauti Fakto Auto naujienlaiškį bei išskirtinius pasiūlymus.

Susisiekime!


 

faktoauto logo mazas

+370 5 2506022