i20
Apžvalga Techninės charakteristikos Komplektacijos ir kainos Galerija Spalvos

UAB "Fakto autocentras"



Laisvės pr. 3A, LT-04132 Vilnius
Telefonas: (+370 5) 2506022
Faksas: (+370 5) 2357147
hyundai@faktoauto.lt

» Plačiau
Apie mus Išbandykite Nusiųsti draugui Spausdinti Finansavimas
5 metu garantija
Naujasis „Hyundai i20“
 



„Hyundai“ su įkvėpimu ir aistra kuria automobilius, kurie pranoksta jūsų lūkesčius. Europoje sukurtas ir sukonstruotas naujos kartos „i20“ tikrai traukia akį.Kruopščiai suformuoto kėbulo viduje rasite stebėtinai erdvų saloną, atitinkantį geriausių šios klasės automobilių matmenis, ir aukštą komforto lygį. Visa tai rodo, kad naujasis „i20“ yra esminis pokytis šioje automobilių klasėje. 

 

 

Dizainas

 


Naujasis „i20“ yra vienas iš trijų naujų „Hyundai“ modelių, kurie šių metų kovo mėnesį gavo prestižinius apdovanojimus „Red Dot“ už dizainą. Visų apdovanotųjų modelių dizainas grindžiamas firminio Tekančio vandens skulptūros 2.0 (Fluidic Sculpture 2.0) dizaino filosofija.

Be to, 2015 metų vasario mėnesį naujasis „i20“ modelis už savo dizainą taip pat gavo prestižinį „IF Design Award 2015“ apdovanojimą, kurį skiria „IF Industrial Forum Design“ grupės tarptautinė žiūri.

 

 

 

Komfortas

 

 





Palyginus su pirmtaku, naujasis „i20“ yra ilgesnis, žemesnis ir platesnis. Didesnių matmenų, ilgos ratų bazės
(2 570 mm) ir ergonomiškos erdvės dėka „i20“ salonas tapo vienu erdviausių savo klasėje. Jame gali patogiai važiuoti penki suaugę žmonės.




Kruopščiai parinkta salono apdailos tekstilė ir medžiagos nustebins savo aukšta kokybe ir derėjimu. Savo komfortiška salono atmosfera ir įrangos lygiu naujasis „i20“ tikrai yra unikalus. Jame yra šildomas vairas, oro kondicionierius, garso sistema su MP3 ir AUX/USB maitinimo lizdais. Įrangos  deriniai priklauso nuo modelio.    




Didžiausią savo klasėje 326 litrų bagažo skyriaus talpą galite padidinti iki 1042 litrų nulenkę galinių sėdynių atlošus. Bagažo skyriaus dugną galima pakelti arba nuleisti pagal poreikį, o visame salone yra daugybė vietų daiktams padėti.

 

 

 

Varikliai

 

Kompaktiškas dydžiu, didelis savo techniniais parametrais

Naujas, šiuolaikiškas ir ekonomiškas 1,0 litro trijų cilindrų benzininis variklis su tiesioginiu degalų įpurškimu ir turbokompresoriumi: modelių su Comfort įrangos lygiu bendros degalų sąnaudos tik 4,3 l/100 km, išleidžiant tik 99 g/km CO2 dujų.

1,0 l T-GDI benzininis variklis
Didžiausia galia 73,6 kW (100 AG) / 4000 aps./min.
Didžiausias sukimo momentas 172 Nm / 1500-4000 aps./min.
Pavarų dėžė: 5 laipsnių mechaninė

1,2 l MPi benzininis variklis
Didžiausia galia 55,2 kW (75 AG) prie 6000 aps./min.
Didžiausias sukimo momentas 122 Nm prie 4000 aps./min.
5 laipsnių mechaninė pavarų dėžė

1,4 l MPi benzininis variklis
Didžiausia galia 73,6 kW (100 AG) prie 6000 aps./min.
Didžiausias sukimo momentas 134 Nm prie 3500 aps./min.
6 laipsnių mechaninė arba 4 laipsnių automatinė pavarų dėžė

 

 





Jėgos agregatų asortimente yra du benzininiai Kappa varikliai ir vienas dyzelinis U-II variklis. Visi varikliai yra iš esmės patobulinti, siekiant pagerinti važiavimo savybes ir sumažinti degalų sąnaudas bei išleidžiamų teršalų kiekį. Visi jėgos agregatai atitinka Euro-6 standarto ekologinius reikalavimus.

Keturių cilindrų, 1,2 l darbinio tūrio, 75 AG benzininis Kappa variklis montuojamas su penkių laipsnių mechanine pavarų dėže. Benzininių variklių šalininkai taip pat gali rinktis ir keturių cilindrų, 1,4 l darbinio tūrio, 100 AG  variklį. Šis jėgos agregatas montuojamas su šešių laipsnių mechanine, o taip pat automatine pavarų dėže.

Benzininiuose Kappa varikliuose panaudoti naujausi technologiniai sprendimai: kintamo vožtuvų atidarymo ir uždarymo momento su dvigubu skirstomuoju velenu viršuje technologija, tvirtas aliumininis variklio blokas, aliumininė cilindrų bloko galvutė ir techninės priežiūros nereikalaujanti grandininė pavara.

Naujos kartos „i20“ modelius „Hyundai“ siūlo ir su 1,1 l darbinio tūrio 75 AG dyzeliniais U-II varikliais, montuojamais su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže.

 

 

 

Saugumas







Su naujuoju „i20“ rūpesčių bus dar mažiau, nes iš itin stipraus plieno pagamintas kėbulas ir važiuoklė užtikrina didesnį saugumą. Važiavimo saugumą taip pat pagerina nukrypimo nuo važiavimo juostos įspėjimo sistema ir padangų slėgio stebėjimo sistema.

Nukrypimo nuo važiavimo juostos įspėjimo sistema (LDWS) perspėja vairuotoją, jeigu automobilis ima nukrypti nuo savo važiavimo juostos neįjungus posūkių signalo. Iš pradžių prietaisų skydelyje užsidega atitinkama įspėjamoji lemputė, o automobiliui toliau kertant eismo juostas skiriančią liniją, įsijungia įspėjamasis garsinis signalas.





Į bazinę įrangą taip pat įeina pagalbinė pajudėjimo įkalnėje sistema (HAC), kuri palengvina važiavimo pradžią įkalnėje ir neleidžia automobiliui riedėti atgal statesnėje nei 4,5 laipsnių įkalnėje.



Naujojo modelio bazinėje įrangoje yra 6 saugos oro pagalvės: priekinės ir šoninės oro pagalvės priekyje ir saugos oro užuolaidos per visą salono ilgį. Visų penkių sėdynių saugos diržai turi įtempimo jėgos ribojimo įtaisus.

Galinėje sėdynėje yra ISOFIX tvirtinimo įtaisai dviem vaikų saugos kėdutėms. Į bazinę įrangą taip pat įeina priminimo apie neužsegtus visų keleivių saugos diržus lemputės ir automatiniai durų užraktai.



Registruokis bandomajam važiavimui