DUOMENYS

IONIQ turi viską, ko tikitės iš tradicinio automobilio, o šalia to – visus elektromobilio aplinkosauginius ir ekonominius privalumus.

  • 10,8 SEC

    0 - 100 KM H

  • 3,4 L/100 KM

    Suvartojimas

  • 79 G/KM

    CO2


DINAMIŠKAI ĮKRAUTAS
IONIQ turi viską, ko tikitės iš tradicinio automobilio, o šalia to – visus elektromobilio aplinkosauginius ir ekonominius privalumus.


AERODINAMIŠKAS DIZAINAS

Aerodinamiškame kėbule yra itin veiksmingos detalės, specialiai sukonstruotos tobulai sąveikai.


IŠORĖ

 Akį traukiantis siluetas kuria dinamiškumo įspūdį.


SALONAS
Protingas ekologiškų medžiagų panaudojimas patvirtina, kad IONIQ yra tvarumo principais pagrįstas hibridinis automobilis.


Technologija
Puikiai reaguojančios 6 laipsnių pavarų dėžės su dviguba sankaba pavaros persijungia sportiškai greitai.


SAUGA
IONIQ keleivių sauga rūpinasi įspūdinga aktyvios ir pasyvios saugos  sistemų elementų gausa.


euro ncap
IONIQ hibridinis automobilis atitinka galiojančius Europos saugos standartus. IONIQ hibridinis automobilis laimėjo aukščiausią 5 žvaigždučių apdovanojimą EURO NCAP saugos vertinimo bandymuose.


dizainas
Naujasis IONIQ gavo prestižinį „Raudonojo taško“ apdovanojimą už dizainą ir tapo šeštuoju „Hyundai“ automobiliu, per pastaruosius tris metus pelniusiu „Raudonojo taško“ apdovanojimą už dizaino sprendimus.


7 metų neribotos ridos garantija
Ramybė yra standartas, nes „IONIQ Hybrid“ turi tokią pačią viską apimančią garantiją, kaip ir kiti „Hyundai“ automobiliai, ir papildomai 8 metų arba 200 000 km garantiją itin efektyviam akumuliatoriui.

ĮJUNKITE IR PERSIKELKITE Į AUTOMOBILIZMO ATEITĮ

IONIQ – tai važiavimas į ateitį. Tai galimybė važinėti kitaip.

Vėjo ir kūrybinės išmonės kūdikis

„IONIQ Hybrid“ įkūnija pritrenkiantį dizainą ir tobulą aerodinamiką. Subalansuotos proporcijos ir kėbulo elementai kuria patrauklią išvaizdą. Aiškus dinaminio tikrumo manifestas.

Didelis galinis langas

IONIQ gale dominuoja ryškūs horizontalūs elementai, išryškinantys bendrą sportišką automobilio charakterį.

 

Paskirtį atitinkanti forma

IONIQ turi puikias aerodinamines savybes – oro pasipriešinimo koeficientas yra tik 0,24. Priekinėse grotelėse įkomponuotas dinamiškas priekinių žibintų modulis. Už priekinių grotelių yra prisitaikančios pastovaus greičio palaikymo sistemos radaras ir aerodinamiką pagerinantys aktyvūs oro įtraukimą valdantys skydeliai. „IONIQ Hybrid“ skiriamasis ženklas – mėlyna linija priekinio buferio apačioje.

15 colių lengvo lydinio ratlankiai

 

„IONIQ Hybrid“ standartinėje įrangoje yra 15 colių AERO lengvo lydinio ratlankiai.

 


Aptakios dalys
Šoniniai veidrodžiai savo forma sustiprina oro sroves ir sumažina vėjo keliamą triukšmą.


Priekiniai žibintai su LED
LED technologija stilinguose priekiniuose žibintuose sukuria geriausią apšvietimą, sunaudojant mažiausiai elektros energijos.


Galinių žibintų modulis
IONIQ galiniai žibintai su LED šviečia ryškiau, sunaudoja mažiau energijos ir sustiprina IONIQ dizaino įspūdį.


Aptakumas
Oro sūkurius ir pasipriešinimą mažinantis galinis aptakas suteikia važiuojančiam „IONIQ Hybrid“ daugiau stabilumo. Take integruotas LED stabdymo žibintas.

TIESIOG GRYNAS GRYNAI PAPRASTAS.

 

Erdviame „IONIQ Hybrid“ salone į akis krenta dizaino grynumas. Jį perteikia stiprus horizontalus prietaisų skydo kontūras ir visų matavimo ir valdymo prietaisų paprastumas ir aiškumas.

 

Ergonomiškas „D“ formos vairas

 

Ergonomiškas IONIQ „D“ formos vairas atrodo sportiškas. Tikėtina, kad tai geriausiais vairas, kokį jums teko sukinėti. Įsimylėsite jį.

Ekologiškos medžiagos

Protingas ekologiškų medžiagų panaudojimas patvirtina, kad IONIQ yra tvarumo principais pagrįstas hibridinis automobilis. Pavyzdžiui, vidinė durų apdaila pagaminta ir perdirbtos plastmasės, medžio pjuvenų ir vulkaninio akmens.

Visada pasiekiamas

IONIQ ryšio centrinė nervų sistema valdoma per pagrindinį 8 colių jutiklinį ekraną. Keliones automobiliu pagyvins jau įdiegtos Apple CarPlay, Android Auto ir Live paslaugos visiškai naujoje navigacijos sistemoje. Čia taip pat yra aukščiausios klasės „Infinity“ garso sistema ir bevielis suderinamų išmaniųjų telefonų įkrovimas.

Daug vietos bagažui

Aukštos įtampos akumuliatorius yra po užpakalinėmis sėdynėmis. Taip taupoma salono ir bagažinės erdvė. „IONIQ Hybrid“ bagažinės talpa yra viena didžiausių tarp šios klasės automobilių: 443 litrai kai galinių sėdynių atlošai pakelti ir net 1505 litrai nuleidus galinių sėdynių atlošus.

Malonu žiūrėti ir paliesti

Salono kokybę akcentuoja akį traukiantys chromuoti akcentai, tokie kaip pavarų svirties rankena, pedalai ir durų slenksčių plokštės.


Atpažįstami mėlyni dizaino akcentai

„IONIQ Hybrid“ salono grožį dar sustiprina skoningi jau atpažįstamos mėlynos spalvos dekoro elementai.


Prietaisų skydelis
Dideliame spalvotame ekrane yra daug su važiavimu susijusios informacijos, įskaitant greitį, degalų sąnaudas ir hibridinės sistemos energijos srautus. Informacijos rodymo būdas keičiasi priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo – „Eko“ arba „Sport“.


Bevielis išmaniųjų telefonų įkrovimas
Suderinamus išmaniuosius telefonus galima įkrauti per integruotą bevielį įkroviklį.


Daugiafunkcinė daiktadėžė centrinėje konsolėje
Po atrama rankoje tarp priekinių sėdynių yra pakankamai daug vietos, kur galima padėti planšetinį kompiuterį ar knygą, netelpančius į kitas daiktadėžes.  Centrinėje konsolėje yra USB lizdas nešiojamiems įrenginiams įkrauti.

VISKAS, KO JUMS REIKIA

Keliaudami informaciją apie važiavimą ir automobilį matysite plačiame LCD ekrane. Su bevieliu įtaisų įkrovimu ir ryšiu per jau įdiegtas „Apple CarPlay“, „Android Auto“, „TomTom Live“ išorinis pasaulis ranka pasiekiamas.

Informuotumas

„IONIQ Hybrid“ skaitmeniniame prietaisų skydelyje, be kita ko rodomas važiavimo režimas ir energijos srautas.

Lengvas statymas

 

Galiniai statymo jutikliai ir galinio vaizdo kamera yra standartinė „IONIQ Hybrid“ įranga.

Dviejų zonų automatinė klimato kontrolės sistema

Vairuotojas ir priekinis keleivis gali atskirai reguliuoti temperatūrą ir oro pūtimą savo pusėje. „IONIQ Hybrid“ modelyje taip pat yra salono oro filtras.

Ypač patogi vairuotojo sėdynė

 

Vairuotojo sėdynės juosmens atrama reguliuojama elektra. Modeliuose su Style įrangos lygiu vairuotojo sėdynė reguliuojama elektra ir turi du padėties išsaugojimo atmintyje mygtukus.

Hyundai SmartSense

Kelių būklė gali keistis, tačiau automobilis turi būti stabilus bet kokioje situacijoje. Mūsų dėmesio centre ne greitis ar pasipuikavimas, bet saugumas ir stabilumas.


7 saugos oro pagalvių sistema
Vairuotojo oro pagalvė, keleivio oro pagalvė, 2 šoninės oro pagalvės ir saugos oro užuolaidos apsaugo automobilio keleivius avarijos atveju.  Tiesesnės kėbulo jungtys ir smūgio jėgos perdavimo patobulinimai.


Važiavimo juostos laikymosi sistema (LKAS)
Sukurta prie vairo užsnūstantiems vairuotojams įspėti. Jei automobilis nukrypsta nuo važiavimo juostos nerodydamas signalo, sistema reaguoja, įspėdama vairuotoją garsiniu signalu arba koreguodama vairo sukimą.


Autonominis avarinis stabdymas (AEB)
Tai moderni važiavimo pagalbos sistema, kuri pagal radaro signalus ir priekinio vaizdo kamerą pastoviai seka ir analizuoja automobilio judėjimą.  Nustačiusi susidūrimo su pėsčiuoju arba kitu automobiliu riziką, sistema automatiškai įjungia stabdžius.


Išmanioji pastovaus greičio palaikymo sistema (SCC)
Tai komforto funkcija priekyje važiuojančių automobilių stebėjimui naudojant priekinių radarų jutiklius. Sistema automatiškai palaiko nustatytą greitį ir, reguliuodama droselio atsidarymą bei įjungdama stabdžius,  išlaiko saugų atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio.


Aklosios zonos aptikimo sistema (BSD)
Sistema informuoja vairuotoją apie aklojoje zonoje esančius automobilius, taip palengvindama persirikiavimą. Važiuojant užpakaline eiga iš stovėjimo vietos, įspėjimo apie skersinį eismą gale sistema įspėja vairuotoją apie artėjančius automobilius ir padeda išvengti galimo susidūrimo.

HIBRIDINĖS SISTEMOS VEIKIMAS

„IONIQ Hybrid“ varo specialiai sukurta jėgos perdavimo grandinė, kuri padidina važiavimo su ekologišku hibridiniu automobiliu malonumą.

„IONIQ Hybrid“ varikliai
Benzininis variklis, elektrinis variklis, ličio jonų polimerų akumuliatorius ir pavarų dėžė
su dviguba sankaba sąveikauja ypač efektyviai.

Bendra galia 104 kW (141 AG)
Bendras sukimo momentas 256 Nm
Hibridinio akumuliatoriaus galia 1,56 kWh

Benzininis variklis
„IONIQ Hybrid“ 1,6 litrų GDI benzininis variklis sukuria 77 kW (105 AG)
su vienu geriausiu degalų sąnaudų rodikliu tarp šios klasės automobilių.

Elektrinis variklis
Aukštas sukimo momentas ir galia yra svarbiausi 32 kW (43,5 AG) elektrinio variklio ypatumai.
Tai užtikrina įspūdingą įsibėgėjimą tik užvedus ir didesnę galią važiuojant dideliu greičiu.

Pavarų dėžė su dviguba sankaba (DCT)
Sklandžiai veikianti IONIQ pavarų dėžė su dviguba sankaba ir greitai perjungiamos
pavaros keičia važiavimo hibridiniu automobiliu potyrį. Tiesiogiai ir greitai reaguojanti
itin efektyvi 6 laipsnių pavarų dėžė su dviguba sankaba leis patirti didelį vairavimo malonumą.

Ličio jonų polimerų akumuliatorius
Puikias įkrovimo/iškrovimo savybes turintis 1,56 kWh akumuliatorius leidžia
maksimaliai naudingai važiuoti su elektros varikliu ir regeneruoti energiją.

1. Užvedimas / mažas greitis  elektros variklis (EV režimas)
Elektros variklį maitina įkrautas aukštos įtampos akumuliatorius.

2. Įsibėgėjimas / važiavimas į kalną benzininis variklis + elektros variklis
Benzininis variklis ir elektros variklis dirbdami kartu sukuria didžiausią įsibėgėjimui reikalingą galią ir sumažina degalų sąnaudas.

3. Vidutinis / pastovus greitis benzininis variklis + elektros variklis
Važiuojant pastoviu greičiu automobilį varo benzininis variklis arba elektros variklis, priklausomai kurio iš jų darbas konkrečioje situacijoje yra efektyvesnis.

4. Lėtėjimas / važiavimas nuo kalno regeneracinis stabdymas
Elektros variklio sukuriama kinetinė energija įkrauna akumuliatorių.

Vidutinės degalų sąnaudos yra 3,4 l/100 km, išleidžiant 79 g/km CO2

Ramybė yra standartas

Efektyviai veikiančiam ličio jonų polimerų akumuliatoriui suteikiama 8 metų arba 200 000 km garantija, priklausomai nuo to, kas įvyksta anksčiau. „IONIQ Hybrid“ galios agregatams, vairo, pakabos ir stabdžių sistemoms taip pat suteikiama 7 metų neribotos ridos garantija.


ECO ir SPORT važiavimo režimai
Važiuojant ECO režimu taupomi degalai, o važiuojant SPORT režimu, pasikeitę pavarų perjungimo, įsibėgėjimo, vairo sukimo ir skaitmeninių prietaisų darbiniai parametrai suteikia didesnį važiavimo malonumą.


Pradėkite važiuoti su elektros varikliu
Elektros variklis pasiekia aukščiausią sukimo momentą iš karto užvedus automobilį. Tai sukuria įspūdingą pagreitį, ypač esant nedideliam greičiui. IONIQ įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/val. per 10,8 sekundžių.


Lengvas, todėl judrus
Kėbulo konstrukcijoje protingai panaudotas itin stiprus plienas ir aliuminis, daugiasvirtė galinė pakaba ir žemas svorio centras užtikrina automobilio stabilumą ir gerą manevringumą.

Mano IONIQ, MANO ĮKVĖPIMAS

„IONIQ Hybrid“ turi daug ir įvairios įrangos. Galima rinktis ir papildomą įrangą ir jos pagalba pritaikyti automobilį prie savo stiliaus, įpročių ir poreikių.

Navigacijos paketas
Modeliuose su Style įrangos lygiu:
Navigacija
8 colių jutiklinis ekranas
„MapCare™“
„Android Auto“ (jau įdiegtas)
„Apple CarPlay“ (jau įdiegtas)
„TomTomi Live“ paslaugos

Odinis paketas
Modeliuose su Style įrangos lygiu:
Odinės sėdynės
Vėdinamos priekinės sėdynės