5 metu garantija
HYUNDAI
"Hyundai Motor Co."

„Hyundai Motor Company“ buvo įkurta 1967 metais ir šiandien yra penkta pagal dydį automobilių gamybos bendrovė pasaulyje, turinti per 20 dukterinių ir asocijuotų įmonių, susijusių su automobilių pramone. Pirmasis „Hyundai Motor Company“ eksportui skirtas modelis buvo lengvasis automobilis „Pony“, pradėtas gaminti 1976 metais. Šiandien eksporto apimtys išaugo daugybę kartų, – „Hyundai“ ne savo vidaus rinkoje parduoda daugiau nei tris milijonus kokybiškų automobilių per metus. Tai lengvieji automobiliai, visureigiai, krovininiai automobiliai, autobusai. 2010 metais „Hyundai“ automobiliai buvo parduodami daugiau nei 180 šalių, kuriose dirba per 5000 „Hyundai“ atstovų.
 

„Hyundai“ automobilių pardavimo augimas

 

 (Tūkstančių automobilių) 2011 2010 2009 2008 2007 2006
  Korėjos gamyklų produkcija  1877 1 731 1 614 1 670 1 701 1 611
  Užsienio gamyklų produkcija  2175 1 881 1 493 1 113 900 885
  Iš viso  4052 3 612 3 106 2 783 2 601 2 497
  Pokytis  +12,3 % + 16,3 % + 11,6 % + 7,0 % + 4,2 % + 6,8 %
 
„Hyundai“ pasaulyje

„Hyundai“, sukūrusi per 75 000 darbo vietų visame pasaulyje, įgyvendina naują globalią politiką, kurios tikslas – lokalizuoti bendrovės veiklą. Pagal šią politiką, produkcijos kūrimas, dizainas, pardavimas, marketingas ir klientų aptarnavimas turi vienodai puikiai atitikti tiek vietos vartotojų pageidavimus, tiek pasaulinės automobilių rinkos lūkesčius.
2011 metų pradžioje „Hyundai“ turėjo šešias automobilių gamyklas už Korėjos ribų: JAV, Indijoje, Kinijoje, Turkijoje, Čekijoje ir Rusijoje. Planuojama pastatyti dar vieną gamyklą Brazilijoje. Bendras visų „Hyundai“ gamyklų gamybinis pajėgumas yra 3,4 milijono automobilių per metus.
 

Korėjos gamyklų produkcija

Korėjoje „Hyundai“ turi tris gamyklas, kurių bendras gamybinis pajėgumas yra 1,7 milijono automobilių per metus. Gamyklos yra Ulsane, Asane ir Jeonju miestuose.
Gamykla Ulsane yra pagrindinė „Hyundai“ gamykla ir stambiausia automobilių gamykla pasaulyje. Gigantiškas gamybinis kompleksas Ulsane, susidedantis iš penkių autonominių gamybinių vienetų, užima 5000 hektarų plotą. Gamykloje dirba per 34 000 žmonių, per dieną pagaminančių 5600 automobilių. Komplekse yra savas uostas, vienu metu talpinantis tris 43 000 tonų talpos laivus. Ši gamykla tapo visos Korėjos automobilių pramonės pradininke; gamykla turi savo priešgaisrinės apsaugos padalinį, ligoninę ir apsaugos tarnybą. Gamykloje yra įvairiausių įrenginių (pavyzdžiui, nutekamųjų vandenų valymo), leidžiančių efektingai sumažinti gamybos poveikį gamtai.



Gamykla Asane, daugiausia gaminanti lengvuosius automobilius eksportui, yra nepriklausomas ir savarankiškas gamybinis vienetas. Čia pagaminama 300 000 didelės ir vidutinės klasės automobilių per metus.

Gamykla Jeonju mieste specializuojasi didelių ir vidutinių autobusų gamyboje, taip pat gamina krovininius 2,5 tonos automobilius bei specialios paskirties automobilius. Gamyklos gamybiniai pajėgumai – 125 000 automobilių per metus.
 

Nuosava plieno liejykla Korėjoje


Kompanija „Hyundai Steel Co.“, priklausanti koncernui „Hyundai Automotive Group“, 2010 metų sausio mėnesį Dangjino apskrityje atidarė naują plieno liejyklą, kurios gamybiniai pajėgumai yra keturi milijonai tonų per metus.

Pirmoje 2011 metų pusėje bendrovė planuoja, paleisti antrą aukštakrosnę, kuri padidins gamyklos gamybinį pajėgumą iki aštuonių milijonų tonų per metus.

„Nauja plieno liejykla mūsų automobilių bendrovei suteikia akivaizdų konkurencinį pranašumą. Šios gamyklos dėka mes patys galime atsakyti už aukštos kokybės plieno gamybą, kartu palaikydami savo valstybės ekonomiką“, - teigė „Hyundai Automotive Group“ vykdomasis direktorius Chung Mong-Koo.

Jau pradinėje plieno liejyklos statybos Dangjine stadijoje pagrindinis dėmesys buvo skiriamas gamyklos poveikio gamtai mažinimui: plieno liejykloje naudojamos pačios moderniausios taršos kontrolės priemonės, apie kurias buvo pagalvota dar projektuojant liejyklą iki statybų pradžios.

Puikiu ekologinės atsakomybės pavyzdžiu gali būti kruopščiai izoliuotas žaliavų apdirbimo cechas, kuris neleidžia patekti į gamtą geležies rūdos ir anglies dulkėms.

 
Užsienio gamyklų produkcija

JAV
2005 m. gegužę „Hyundai“ atidarė gamyklą Alabamoje, pirmąją gamyklą Šiaurės Amerikoje, kurios statyba kompanijai kainavo 1,1 milijardo dolerių. Darbai „Hyundai Motor Manufacturing Alabama“ (HMMA) prasidėjo 2006 metais, gaminant „Sonatą“. Kitais metais čia pradėtas gaminti kitas modelis – „Santa Fe“. Dabar gamyklos gamybiniai pajėgumai yra 300 000 automobilių per metus.
Pagal produkcijos kokybę Šiaurės Amerikoje HMMA užėmė10-ą vietą tarp 37 automobilių gamyklų. 2008 m. HMMA gamykla buvo pripažinta pačia produktyviausia Šiaurės Amerikos gamykla: automobilio „Santa Fe“ surinkimas čia truko tik 22,6 val. „Santa Fe“ yra pats populiariausias „Hyundai“ visureigis.

Indija
„Hyundai Motor India“ (HMI) – dukterinė korporacijos „Hyundai“ firma. „Hyundai“ yra vienintelis jos savininkas, o pati firma yra antra pagal dydį automobilių gamintoja Indijoje. „Hyundai“ atidarė antrąją gamyklą Indijoje 2008 m., praėjus dešimčiai metų nuo veiklos šioje šalyje pradžios. Į naująją gamyklą buvo investuota milijardas dolerių, o pastatyta ji buvo per įspūdingai trumpą laiką, – tik trylika mėnesių. Gamykla padvigubino „Hyundai“ gamybą iki 600 000 automobilių per metus.
2009 m. rugsėjį Indijoje „Hyundai“ atidarė naują mokslinių tyrimų ir bandymų centrą, kuriame kuriami mažos klasės kompaktiniai automobiliai.

Kinija
2008 m. vasarį, praėjus penkeriems metams ir dviems mėnesiams nuo „Beijing Hyundai Motor Company“ (BHMC) darbo pradžios, koncerno gamybos apimtys viršijo rekordinę vieno milijono automobilių ribą. 2008 m. balandį „Hyundai“ Kinijoje atidarė antrą gamyklą, padidindama automobilių gamybą šioje šalyje iki 600 000 automobilių per metus. 2012 m. Kinijoje turi pradėti veikti trečia gamykla. „Beijing Hyundai“ bendrovė automobilių gamybą Kinijoje pradėjo 2002 m. gruodį, o pirmasis čia gaminamas automobilis buvo „Sonata“. 2005 m. „Hyundai“ Kinijoje pardavė 233 668 automobilius ir pagal pardavimą pakilo į ketvirtą vietą. 2008 m. „Beijing Hyundai“ pardavimas išaugo 27%, buvo parduota 294 506 automobiliai. 2010 m. balandį bendras visų Kinijoje parduotų „Hyundai“ automobilių skaičius perkopė du milijonus. Šiuo metu Kinijoje gaminami šeši „Hyundai“ modeliai.

Turkija
„Hyundai“ ėmė ruoštis gamyklos Turkijoje statybai 1997 m. 2006 m. automobilių gamykla buvo išplėsta, o 2008 m. čia buvo pagaminta 81 590 automobilių, kurių 74% buvo skirti eksportui.

Čekija
2007 m. balandį „Hyundai“ pradėjo statyti gamyklą Nosovice (Čekije), o 2008 m. lapkritį nuo šios gamyklos konvejerio nuriedėjo pirmasis automobilis. "Hyundai Motor Manufacturing Czech“ (MHHC) yra dukterinė korporacijos „Hyundai“ firma. „Hyundai“ yra vienintelis jos savininkas. Šioje gamykloje pagaminama 200 000 automobilių per metus. Gamyba Čekijoje prasidėjo „i30“ hečbeku, kiek vėliau čia pradėti gaminti ir „i30“ universalai. Per 2011 metus gamyklos gamybiniai pajėgumai bus padidinti 100 000 automobilių. „Hyundai“ Čekijos gamykloje planuoja įkurti Europos rinkos aptarnavimo centrą, kuriame būtų atliekami visi darbai: nuo automobilio projektavimo ir kūrimo iki gamybos ir pardavimo.
 

Rusija
2008 m. birželį „Hyundai Motor“ korporacija pradėjo statyti gamyklą Sankt Peterburge, siekdama sukurti atskirą gamybos ir prekybos centrą Rusijoje. 330 milijonų eurų kainavusi gamykla pradėjo veikti 2011 m. pradžioje. Pagal pradinius planus pirmaisiais metais čia turėtų būti pagaminta 105 000 automobilių, vėliau gamyba turėtų išaugti iki 150 000 automobilių per metus. Gamykloje planuojama gaminti mažos ir vidutinės klasės automobilius, nes būtent jie yra populiariausi vietos rinkoje. 2008 m. Rusijoje buvo parduota 192 719 „Hyundai“ automobilių, o tai leido bendrovei užimti pirmąją vietą pagal importinių automobilių pardavimą šioje šalyje. „Hyundai“ pardavimas sudarė 9,6% rinkos.
 

„Hyundai“ prizai ir titulai Kur Kada
Trečia vieta klientų lojalumo tyrimuose: lojalumas „Hyundai“ markei buvo 60%, esant 48% vidurkiui. Customer Retention StudySM, JD Power and Associates 2010. m.
gruodis
Šešta vieta Klientų lojalumo lyderių (Customer Loyalty Leaders) reitinge. Tarp penkiasdešimt geriausiųjų pateko tik du automobilių gamintojai – „Hyundai“ (6 vieta) ir „Toyota“ (37 vieta). Į pirmą dešimtuką pateko „Apple iPhone“, „Samsung“, „Avis“, „Amazon“. Brand Keys 2010. m.
lapkritis
„Hyundai“ automobilių serija apdovanota Gold Star Cars prizu. Žurnalas Wheels, Austrālija 2010. m. spalis
Kokybiškiausių automobilių markė. Žurnalo AutoBild kvalitātes ziņojums, Vācija 2010 m. liepa
65 vieta vertingiausių pasaulio prekių ženklų reitinge, 8 vieta tarp automobilių gamintojų. Prekių ženklo vertė – 5 milijardai JAV dolerių. Interbrand 2010 m.
 Nuo 2007 m. – penktas pagal dydį automobilių gamintojas    2010 m.
Geriausi įvertinimai tarp non premium klasės automobilių. Aukštesnius įvertinimus gavo „Lexus“, „Porsche“ ir „Cadillac“. „Hyundai“ užėmė ketvirtą vietą tarp visų tyrimuose dalyvavusių automobilių markių.
„Hyundai“ automobilių savininkai turi mažiau problemų su savo automobiliais, nei kiti non premium klasės automobilių savininkai visame pasaulyje.
 Initial Quality Study (IQS, JD Power and Associates) tyrimai; JAV 2009 m.

 

 

 

„Hyundai“ importuotojas

 

 

 

Oficialus „Hyundai“ importuotojas Baltijos šalyse yra „Hyundai Motor Baltic OY“. „Hyundai Motor Baltic OY“ įeina į 1997 metais įkurtą „Simetron Group“ koncerną, priklausantį „Bassadone Automotive Group“. „Hyundai Motor Baltic OY“ – yra oficialiai įregistruota „Simetron Group“ koncernui priklausančios bendrovės „Hyundai Motor Finland OY“ atstovybė Estijoje. Pagrindinis „Hyundai Motor Baltic OY“ uždavinys – prekybinė marketinginė „Hyundai“ veikla Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje.



Importuotojo kontaktai:

Hyundai Motor Baltic OY
Osmussaare 8
13811 Talinas, Estija
Tel. + 372 682 6040
Faksas + 372 682 6001″