Garantija
Klientų aptarnavimas pardavus automobilį ir avarinė „Hyundai“ pagalba
 

„Hyundai“ yra penktas pagal dydį automobilių gamintojas pasaulyje, pagaminantis per metus daugiau nei du milijonus automobilių. Įvairiausiose pasaulio šalyse esančiose „Hyundai“ gamyklose laikomasi griežtų kokybės reikalavimų, taikomų ne tik automobilių gamybai bet ir aplinkosaugai. Kurdama savo produkciją, „Hyundai“ išsikėlė uždavinį gaminti tokius automobilius, kurie būtų patogūs vairuotojui ir kartu darytų kuo mažesnę žalą gamtai. „Hyundai“ nori rūpintis savo automobilių savininkais ir vairuotojais.
Apie puikią „Hyundai“ automobilių kokybę kalba penkerių metų garantija be ridos ribojimų, kuri suteikiama privatiems Lietuvos pirkėjams. Garantija yra neatsiejama nuo automobilio ir lieka galioti, pasikeitus automobilio savininkui.

Po 2011-02-01 privačių asmenų įregistruotiems lengviesiems automobiliams „Hyundai“ taip pat siūlo nemokamą techninę apžiūrą, atliekamą kartą per metus tarp reguliarios techninės priežiūros (penkerius metus arba iki 100 000 km ridos).
Įvykus eismo įvykiui ar automobiliui sugedus kelyje, vairuotojui padės avarinė „Hyundai“ tarnyba.
 

Garantija


„Hyundai“ suteikia savo gaminamiems lengviesiems automobiliams, visureigiams ir crossover tipo automobiliams penkerių metų garantiją be ridos apribojimo su sąlyga, kad automobilio techninė priežiūra bus atliekama pagal gamintojo ir importuotojo numatytą techninės priežiūros grafiką „Hyundai“ importuotojo ar įgaliotuose techninio aptarnavimo centruose, garantiniam remontui naudojant tik originalias „Hyundai“ atsargines dalis.

Nuo 2017 metų gaminamiems „Hyundai“ automobiliams:
„Hyundai“ 5 metų neribotos ridos garantija suteikiama tik tiems „Hyundai“ automobiliams, kuriuos galutinis klientas įsigijo iš įgaliotojo „Hyundai“ atstovo.


Garantijos sąlygos (pdf)
Dažniausiai užduodami klausimai apie garantiją


Avarinės pagalbos paslauga


„Hyundai“ avarinė pagalba pasirengusi padėti pakliuvusiems į bėdą kelyje ištisą parą ir visomis savaitės dienomis. Jeigu kelionę nutraukė eismo įvykis ar techninis gedimas, „Hyundai“ avarinę pagalbą suteikia nemokamai, tačiau iškviestą transportavimo priemonę ir kitas paslaugas automobilio savininkas turi apmokėti pats.

Avarinės pagalbos paslauga teikiama visose Baltijos šalyse, su sąlyga, kad buvo laikomasi garantijos sąlygose numatyto techninės priežiūros grafiko ir atliekamos kitos privalomos procedūros įgaliotuose „Hyundai“ techninės priežiūros centruose, o apie tai yra pažymėta automobilio techninės priežiūros knygelėje.
 

Techninė apžiūra


Techninė apžiūra atliekama savanoriškai tarp reguliarios techninės priežiūros. Kasmetinė techninė apžiūra tarp dviejų reguliarių techninių priežiūrų atliekama nemokamai (penkerius metus arba iki automobiliui nuvažiavus 100 000 km), jeigu ankstesnė reguliari techninė priežiūra buvo tinkamai atlikta „Hyundai“ techninės priežiūros centre. Techninės apžiūros metu patikrinami ir, jei reikia, papildomi automobilio sistemų skysčiai, patikrinamas oro slėgis padangose, patikrinami ir, jei reikia, pakeičiami žibintai ir valytuvai. Apžiūra atliekama nemokamai, už papildomus skysčius ir pakeistas detales reikia susimokėti pagal techninės priežiūros centro tarifus.

 
 

Jeigu skambinate avarinei pagalbai, praneškite šiuos automobilio techninės priežiūros knygelės arba registracijos liudijimo duomenis:
- automobilio savininko pavardė ir adresas,
- automobilio vairuotojo pavardė ir adresas,
- automobilio registracijos numeris ir registravimo data,
- techninės priežiūros centro, kuriame buvo atlikta paskutinė techninė priežiūra, duomenys,
- nurodykite gedimą,
- nurodykite automobilio buvimo vietą.

„Hyundai“ avarinės pagalbos paslaugos sąlygos (pdf)