Apie Hyundai

"Hyundai Motor Co."

Hyundai vertybės

Hyundai nori būti ne tik paprastas automobilių gamintojas. Mes norime būti kliento partneriu visą gyvenimą ir kartu kurti geresnę ateitį.


KLIENTAS

Hyundai remia į klientą orientuotą verslo kultūrą, suteikdama aukščiausią kokybę ir nepriekaištingą aptarnavimą, visą vertę nukreipiant į mūsų klientus.


IŠŠŪKIS

Hyundai išnaudoja kiekvieną progą mesti iššūkį sau ir siekia tikslų su didžiuliu entuziazmu ir išradingumu.


BENDRADARBIAVIMAS

Hyundai tęstinis bendravimas ir bendradarbiavimas su savo verslo partneriais sukuria bendrumą ir leidžia džiaugtis sinergijos nauda.


ŽMONĖS

Hyundai tiki, kad mūsų organizacijos ateitis slypi atskirų narių širdyse ir gebėjimuose ir todėl padės jiems plėtoti savo potencialą, sukurdama talentą gerbiančią verslo kultūrą.


GLOBALUMAS

Hyundai gerbia kultūrų ir papročių įvairovę, savo veikloje siekia būti geriausiais pasaulyje ir stengiasi tapti gerbiamu verslo pasaulio piliečiu.

Hyundai būstinė

„Hyundai Motor Company“ buvo įkurta 1967 metais ir šiandien yra penkta pagal dydį automobilių gamybos bendrovė pasaulyje, turinti per 20 dukterinių ir asocijuotų įmonių, susijusių su automobilių pramone. Pirmasis „Hyundai Motor Company“ eksportui skirtas modelis buvo lengvasis automobilis „Pony“, pradėtas gaminti 1976 metais. Šiandien eksporto apimtys išaugo daugybę kartų, – „Hyundai“ ne savo vidaus rinkoje parduoda daugiau nei tris milijonus kokybiškų automobilių per metus. Tai lengvieji automobiliai, visureigiai, krovininiai automobiliai, autobusai. 2010 metais „Hyundai“ automobiliai buvo parduodami daugiau nei 180 šalių, kuriose dirba per 5000 „Hyundai“ atstovų.

„Hyundai“ automobilių pardavimo augimas

(Tūkstančių automobilių) 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 2008 2007
Korėjos gamyklų produkcija 659 714    684    641 1 903 1 877 1 726 1 614 1 670 1 701
Užsienio gamyklų produkcija 4 201 4 251 4 278 4 092 2 499 2 175 1 882 1 493 1 113 900
Iš viso 4 860 4 964 4 961 4 730 4 402 4 052 3 608 3 106 2 783 2 601
Pokytis -2,1 +0 + 4,8 + 7,3 + 8,6 + 12,3 + 16,3 + 11,6 + 7,0 + 4,2


„Hyundai“ – Europos automobilių gamintojas

„Hyundai“ Europoje įkūrė kelias dizaino studijas, techninius centrus ir gamyklas, kurių bendras tikslas yra gaminti Europos vartotojų reikalavimus atitinkančius automobilius. 95% Europoje parduotų transporto priemonių suprojektuotos ir jų dizainas sukurtas „Hyundai“ techniniame centre Rüsselheim Vokietijoje. 90% automobilių pagaminama „Hyundai“ gamyklose Čekijoje ir Turkijije.

Hyundai-Motor-Europe-HQ_tammi_2014_940x438

„Hyundai“ techninis centras Vokietijoje įkurtas 2003 metais, o 2009 metais atidaryta gamykla Čekijoje. 2013 m. „Hyundai Motor Company“ į savo veiklą Europoje investavo virš 500 mln. eurų ir su šiomis investicijomis atidarė bandymų centrą greta legendinės Niurburgringo trasos, o taip pat automobilių sporto centrą Alzenau, išplėtė kompanijos būstinę šalia Frankfurto ir padidino Turkijos gamyklos gamybinius pajėgumus, dėl ko gamyba visoje Europoje išaugo iki 500 000 automobilių per metus.

Nuo 2014 metų „Hyundai“ dalyvauja pačiose sunkiausiose automobilių sporto varžybose – pasaulio ralio čempionate (WRC). Jau pirmaisiais dalyvavimo metais devintajame etape „Hyundai Shell World Rally Team“ iškovojo istorinę dvigubą pergalę savo „namų“ lenktynėse Vokietijoje.

2014 metais Europoje buvo užregistruoti 424 467 nauji „Hyundai“ automobiliai. Įvairius savo modelius per 2 500 prekybos atstovų „Hyundai“ parduoda 30 Europos šalių. „Hyundai“ suteikia darbą daugiau nei 250 000 europiečių ir kasmet Europoje sumoka 1,7 milijardo eurų mokesčių. Be to, „Hyundai“ Europoje kasmet užsako 72% komplektuojančių dalių už bendrą 3,4 milijardo eurų sumą. Prie bendro Europos šalių BVP „Hyundai“ pardavimo ir paskirstymo tinklas prisideda 2 milijardais eurų.

Europos keliais jau važinėja per tris milijonus „Hyundai“ automobilių. Tai reiškia, kad patenkintų „Hyundai“ automobilių savininkų skaičius nuolat auga. „Hyundai“ kompanija pagal dydį tapo penktąja pasaulyje automobilių gamintoja ir dėl to ji gali, sutelkusi savo išteklius, gaminti būtent tokius automobilius, kokius jūs norėtumėte vairuoti.

„Hyundai“ Europoje

2015 Vandenilio kuro elementais varomi „Hyundai ix35 Fuel Cell“ pradedami eksploatuoti kaip taksi automobiliai Paryžiuje.
Naujos kartos „i20“ modelis laimi prestižinį apdovanojimą „Auksinis vairas 2015“.
Ženevos automobilių parodoje pirmą kartą pristatytas visiškai naujas padidinto pravažumo „Tucson“ modelis. Žurnalo „Auto Bild“ (2015/12) lyginamojo testo laimėtojas.
Penkiaduris naujos kartos “i20” modelis gauna du prestižinius apdovanojimus už dizainą: „Red Dot Design Award“ ir „IF Design Award 2015“.
2014 „Hyundai“ dalyvauja pasaulio ralio čempionate ir Vokietijos etape laimi dvi pirmąsias vietas.
2013 Greta įžymiosios Niurburgringo trasos atidaromas „Hyundai Motorsport“ bandymų centras.
Nuo automobilių gamyklos Čekijos mieste Nošovicėje konvejerio nurieda milijoninis automobilis (“i30”).
Paskelbiama pasaulio ralio čempionate dalyvaujančios „Hyundai Motorsport“ komandos sudėtis.
2012 Parduotas milijonas Europoje sukurtų ir pagamintų automobilių.
2011 Europoje parduoti penki milijonai „Hyundai“ automobilių.
Antrus metus iš eilės vokiečių žurnalo „Auto Bild“ kokybės tyrimo ataskaitoje „Hyundai“ užima pirmąją vietą.
“i40” universalas Vokietijoje laimi automobilių pramonės ekspertų skiriamą auksinį „Euro Car Body“ apdovanojimą.
2010 Vokiečių žurnalo „Auto Bild“ kokybės tyrimo ataskaitoje „Hyundai“ užima pirmąją vietą.
2008 Atidaroma automobilių gamykla Čekijoje.
Oficialus 2008 m. UEFA Europos futbolo čempionato rėmėjas.
2006 Vokietijos mieste Ofenbache atidaroma bendrovės Europos centrinė būstinė – „Hyundai Motor Europe“.
Oficialus pasaulio futbolo čempionato Vokietijoje rėmėjas.
2004 Vokietijos mieste Rüsselsheime atidaromas „Hyundai“ bendrovės projektavimo, tyrimų ir dizaino centras.
2000 Vokietijoje įkuriama „Hyundai Motor Europe GmbH“ bendrovė.
1996 Europoje parduotas milijonas „Hyundai“ automobilių.
1977 Europoje pradedama prekyba „Hyundai Pony“.

russelsheim_250x161  nurnburgring_250x162

Korėjos gamyklų produkcija

Korėjoje „Hyundai“ turi tris gamyklas, kurių bendras gamybinis pajėgumas yra 1,86 milijono automobilių per metus. Gamyklos yra Ulsane, Asane ir Jeonju miestuose

Ulsani tehas on Hyundai põhitehas ja ühtaegu maailma suurim autotehas. Mammutmõõtmetes Ulsani tehasekompleks asub ligi 5 000 hektari suurusel maatükil ja sinna kuulub viis eraldi tootmisüksust. Tehases töötab üle 34 000 inimese, kes valmistavad 6000 autot päevas.

Komplekse yra savas uostas, vienu metu talpinantis tris 42 000 tonų talpos laivus. Ši gamykla tapo visos Korėjos automobilių pramonės pradininke; gamykla turi savo priešgaisrinės apsaugos padalinį, ligoninę ir apsaugos tarnybą. Gamykloje yra įvairiausių įrenginių (pavyzdžiui, nutekamųjų vandenų valymo), leidžiančių efektingai sumažinti gamybos poveikį gamtai.
Gamykla Asane, daugiausia gaminanti lengvuosius automobilius eksportui, yra nepriklausomas ir savarankiškas gamybinis vienetas. Čia pagaminama 300 000 didelės ir vidutinės klasės automobilių per metus.

Gamykla Jeonju mieste specializuojasi didelių ir vidutinių autobusų gamyboje, taip pat gamina krovininius 2,5 tonos automobilius bei specialios paskirties automobilius.

Nuosava plieno liejykla Korėjoje

Kompanija „Hyundai Steel Co.“, priklausanti koncernui „Hyundai Automotive Group“, 2010 metų sausio mėnesį Dangjino apskrityje atidarė naują plieno liejyklą, kurios gamybiniai pajėgumai yra keturi milijonai tonų per metus.

Pirmoje 2011 metų pusėje bendrovė planuoja, paleisti antrą aukštakrosnę, kuri padidins gamyklos gamybinį pajėgumą iki aštuonių milijonų tonų per metus.

„Nauja plieno liejykla mūsų automobilių bendrovei suteikia akivaizdų konkurencinį pranašumą. Šios gamyklos dėka mes patys galime atsakyti už aukštos kokybės plieno gamybą, kartu palaikydami savo valstybės ekonomiką“, – teigė „Hyundai Automotive Group“ vykdomasis direktorius Chung Mong-Koo.

Jau pradinėje plieno liejyklos statybos Dangjine stadijoje pagrindinis dėmesys buvo skiriamas gamyklos poveikio gamtai mažinimui: plieno liejykloje naudojamos pačios moderniausios taršos kontrolės priemonės, apie kurias buvo pagalvota dar projektuojant liejyklą iki statybų pradžios.

Puikiu ekologinės atsakomybės pavyzdžiu gali būti kruopščiai izoliuotas žaliavų apdirbimo cechas, kuris neleidžia patekti į gamtą geležies rūdos ir anglies dulkėms.

Užsienio gamyklų produkcija

JAV

2005 m. gegužę „Hyundai“ atidarė gamyklą Alabamoje, pirmąją gamyklą Šiaurės Amerikoje, kurios statyba kompanijai kainavo 1,1 milijardo dolerių. Darbai „Hyundai Motor Manufacturing Alabama“ (HMMA) prasidėjo 2006 metais, gaminant „Sonatą“. Kitais metais čia pradėtas gaminti kitas modelis – „Santa Fe“. Dabar gamyklos gamybiniai pajėgumai yra 300 000 automobilių per metus.

Pagal produkcijos kokybę Šiaurės Amerikoje HMMA užėmė10-ą vietą tarp 37 automobilių gamyklų. 2008 m. HMMA gamykla buvo pripažinta pačia produktyviausia Šiaurės Amerikos gamykla: automobilio „Santa Fe“ surinkimas čia truko tik 22,6 val. „Santa Fe“ yra pats populiariausias „Hyundai“ visureigis.

Indija

„Hyundai Motor India“ (HMI) – dukterinė korporacijos „Hyundai“ firma. „Hyundai“ yra vienintelis jos savininkas, o pati firma yra antra pagal dydį automobilių gamintoja Indijoje. „Hyundai“ atidarė antrąją gamyklą Indijoje 2008 m., praėjus dešimčiai metų nuo veiklos šioje šalyje pradžios. Į naująją gamyklą buvo investuota milijardas dolerių, o pastatyta ji buvo per įspūdingai trumpą laiką, – tik trylika mėnesių. Gamykla padvigubino „Hyundai“ gamybą iki 600 000 automobilių per metus.
2009 m. rugsėjį Indijoje „Hyundai“ atidarė naują mokslinių tyrimų ir bandymų centrą, kuriame kuriami mažos klasės kompaktiniai automobiliai.

Kinija

2008 m. vasarį, praėjus penkeriems metams ir dviems mėnesiams nuo „Beijing Hyundai Motor Company“ (BHMC) darbo pradžios, koncerno gamybos apimtys viršijo rekordinę vieno milijono automobilių ribą. 2008 m. balandį „Hyundai“ Kinijoje atidarė antrą gamyklą, padidindama automobilių gamybą šioje šalyje iki 600 000 automobilių per metus. 2012 m. Kinijoje turi pradėti veikti trečia gamykla. „Beijing Hyundai“ bendrovė automobilių gamybą Kinijoje pradėjo 2002 m. gruodį, o pirmasis čia gaminamas automobilis buvo „Sonata“. 2010 m. balandį bendras visų Kinijoje parduotų „Hyundai“ automobilių skaičius perkopė du milijonus. Šiuo metu Kinijoje gaminami šeši „Hyundai“ modeliai

Turkija

„Hyundai“ ėmė ruoštis gamyklos Turkijoje statybai 1997 m. 2006 m. automobilių gamykla buvo išplėsta, o 2008 m. čia buvo pagaminta 81 590 automobilių, kurių 74% buvo skirti eksportui.

Čekija

2007 m. balandį „Hyundai“ pradėjo statyti gamyklą Nošovice (Čekije), o 2008 m. lapkritį nuo šios gamyklos konvejerio nuriedėjo pirmasis automobilis. “Hyundai Motor Manufacturing Czech“ (MHHC) yra dukterinė korporacijos „Hyundai“ firma. „Hyundai“ yra vienintelis jos savininkas. Šioje gamykloje pagaminama 300 000 automobilių per metus. Gamyba Čekijoje prasidėjo „i30“ hečbeku, kiek vėliau čia pradėti gaminti ir „i30“ universalai. Nošovice gamyklos konvejeriuose taip pat bus surenkami ix20 vienatūriai ir miesto visureigiai „Tucson“. „Hyundai“ Čekijos gamykloje planuoja įkurti Europos rinkos aptarnavimo centrą, kuriame būtų atliekami visi darbai: nuo automobilio projektavimo ir kūrimo iki gamybos ir pardavimo.

Rusija

2008 m. birželį „Hyundai Motor“ korporacija pradėjo statyti gamyklą Sankt Peterburge, siekdama sukurti atskirą gamybos ir prekybos centrą Rusijoje. 330 milijonų eurų kainavusi gamykla pradėjo veikti 2011 m. pradžioje. Per metus gamykla pagamins 200 000 automobilių. Gamykloje planuojama gaminti mažos ir vidutinės klasės automobilius, nes būtent jie yra populiariausi vietos rinkoje.

Brazilija

Septintoji „Hyundai“ gamykla už Korėjos ribų yra Brazilijoje, kurioje pirmoji produkcija išleista 2012 m., o gamykla per metus gali pagaminti 150 000 automobilių.