Grįžti

Korėjietiški automobiliai laikys „žaliojo pragaro“ egzaminą

„Hyundai Motor Group“ greta legendinės Nürburgring žiedinių lenktynių trasos atidarė 6,6 mln. eurų kainavusį bandymų centrą

-->
„Hyundai Motor Group“ greta legendinės Nürburgring žiedinių lenktynių trasos atidarė 6,6 mln. eurų kainavusį bandymų centrą

-Rüsselsheime įsikūręs koncerno plėtros centras naujų serijinių „Hyundai“ ir „Kia“ modelių bandymus rengs automobilių sporto Mekoje

-Greta Nürburgringo trasos koncernas atidarė 3600 kv. metrų bandymų centrą su moderniomis dirbtuvėmis, biurais ir svečių aptarnavimo zona

 


Garsioji Nürburgringo lenktynių trasa tarsi magnetas traukia ne tik sportininkus, bet ir serijinių automobilių gamintojus. Bene sudėtingiausias pasaulyje žiedas idealiai tinka ilgalaikiams profesionaliems naujų mašinų modelių bandymams prieš įjungiant konvejerius. 21 kilometro ilgio vadinamoji „Šiaurinė kilpa“ turi 73 posūkius, aukščio skirtumas tarp žemiausio ir aukščiausio taško čia siekia net 300 metrų, o kai kurių įkalnių ir nuokalnių kampas siekia 17 laipsnių. Ši aplinka leidžia neįtikėtinai pagreitinti ilgalaikių bandymų procedūras: per savaitę „žaliajame pragare“ pilotai-bandytojai nuvažiuoja apie 480 ratų ir nors tai tėra 10 tūkst. kilometrų, inžinieriai surenka beveik tiek pat informacijos, kiek įprastomis sąlygomis įveikus 150 – 180 tūkst. kilometrų. T. y. per trumpesnį laiką atliekama daugiau skirtingų automobilio sistemų testų, tiek naudojant matavimo įrangą, tiek fiksuojant patyrusių pilotų-bandytojų pastabas. Bandymus „suspaudus laike“ atsiranda galimybė greičiau patobulinti svarbiausius dalykus – variklio darbą, vairavimą, stabdžių sistemą, valdymą ir pakabos reguliavimą. Naujasis bandymo centras leidžia inžinieriams visas korekcijas įvertinti realiu laiku ir per vieną bandymų ciklą atlikti daugiau pakeitimų.

 

Visa tai lėmė „ Hyundai Motor Group“ vadovų sprendimą investuoti į modernųbandymų centrą prie Nürburgringo lenktynių trasos. Statybos prasidėjo praėjusių metų vasarą, o prieš keletą dienų duris atvėrė erdvus 3622 kv.metrų ploto kompleksas su dirbtuvėmis, biurais ir svečių aptarnavimui skirtomis patalpomis. Į šį bandymų centrą koncernas (kompleksu galės naudotis ir „Kia“ padalinio žmonės) investavo 6,6 mln. eurų ir reikšmingai išplėtė nuo 2003-ųjų Rüsselsheime veikusio europinio padalinio „Hyundai Motor Europe Technical Center“ (HMETC) galimybes.

 


„Mes didžiuojamės galėdami Europos rinkai skirtus naujus automobilius visų pirma išbandyti legendinėje Nürburgringo lenktynių trasoje pačiomis sudėtingiausiomis sąlygomis. Nepriekaištinga „Hyundai“ ir „Kia“ kokybė bei analogų neturinti garantija jau yra pelnę automobilininkų pripažinimą. Naujasis bandymų centras leis mus būti dar efektyvesniais“, – akcentavo HMETC prezidentas Seung Wook Yang.

 
Apie „Hyundai Motor Group“:

Pietų Korėjos koncernas „Hyundai Motor Group“ patenka į didžiausių pasaulio automobilių gamintojų penketuką. Per pastaruosius penkerius metus „Hyundai“ ir „Kia“ rinkos dalis išaugo dvigubai nuo 3 proc. 2008-aisiais iki 6,1 proc. 2012-aisiais („Hyundai“ augimas atitinkamai nuo 1,6 iki 3,4 proc., o „Kia“ – nuo 1,4 iki 3,4 proc.). Pernai abiem prekiniais ženklais pažymėtų automobilių Europoje buvo parduota daugiau nei 770 tūkst. Iš viso per metus „Hyundai Motor Group“ fabrikuose Čekijoje, Slovakijoje, Korėjoje, Brazilijoje, Kinijoje, Indijoje, Rusijoje ir JAV pagaminama apie 4,4 mln. automobilių.