Europos klientus traukia aukštųjų technologijų automobiliai

Europos klientus traukia aukštųjų technologijų automobiliai

Prieš 25 metus, 1995-aisiais, Frankfurte buvo įkurtas „Hyundai Motor Europe“ technikos centras. Riuselsheimo „Hyundai Motor Europe“ technikos centras užsiima „Hyundai“ automobilių tobulinimu. Jam pavesta užtikrinti, kad kiekvienas Europai skirtas „Hyundai“ automobilis atitiktų griežtus Europos klientų keliamus reikalavimus ir specifinius šios rinkos poreikius. Bendradarbiaudamas su Namjango institutu Korėjoje, šis centras vykdo svarbią misiją vystydamas pažangiąsias technologijas, kurių pagrindu veikia novatoriški galios agregatai, užtikrinantys puikias važiavimo savybes, ir kurdamas naujas koncepcijas ateities automobiliams.

Europoje yra apie penkiasdešimt šalių, kurios tarpusavyje skiriasi klimatu, topografija, kultūra, kalbomis, gyvenimo būdu ir žmonėmis, tad šiam žemynui būdinga, ko gero, didžiausia įvairovė pasaulyje. Ne mažiau svarbu tai, kad šie skirtumai lemia ir skirtingas vairavimo sąlygas bei poreikius.

Junginė Karalystė garsėja siaurais keliais ir lietingais orais, tad bendrosios važiavimo sąlygos čia gana sudėtingos. Todėl šioje rinkoje itin svarbiomis važiavimo savybėmis laikomas manevringumas greituose posūkiuose ir komfortas važiuojant vidutiniu greičiu. O, pvz., stilingiesiems italams, svarbus ne tik automobilio manevringumas siaurose senamiesčio gatvėse, bet ir automobilio išvaizda. Todėl šiai rinkai skirti automobiliai turi pasižymėti kompaktiškumu ir lengvumu bei tuo pačiu būtinai traukti akį stilingu dizainu.

Vokietijoje vairavimo sąlygos taip pat skiriasi. Šis kraštas pasižymi tiesiais keliais, besidriekiančiais per plačias lygumas link horizonto; vos išvažiavus už miesto prasideda Vokietijos greitkelis – automagistralė, kurioje neribojamas greitis. Kelio danga čia lygi, todėl net ir važiuojant dideliu greičiu automobilis išlieka stabilus.

Šiaurės Europoje, kur dažnai sninga ir būdingos nepalankios gamtos sąlygos, mėgstami keturiais ratais varomi modeliai, galintys įveikti sudėtingą kelio paviršių. Be to, Norvegijoje, kuri turi daugybę vandens išteklių, leidžiančių gaminti hidroenergiją ir aprūpinti šalies gyventojus nebrangia elektros energija, itin populiarūs tampa elektriniai automobiliai.

„Hyundai“ važiavimo savybės pavergia Europos širdį

Naujų automobilių išbandymo rinkoje protokolas – glaudžios komunikacijos ir bendradarbiavimo rezultatas. Europos technikos centre dirbantys vietiniai inžinieriai, Namjango instituto specialistai ir produkcijos planavimo bei pardavimo atstovai – visi dalyvauja bendrame procese, kad keisdamiesi nuomonėmis rastų optimaliausius sprendimus. Taip pat kviečiami žiniasklaidos atstovai, kurie specializuojasi automobilių srityje, kad lokalizacijos procese išreikštų savo požiūrį. Šio kruopščiai suderinto darbo rezultatas – automobiliai, pavergiantys europiečių širdis.

„Hyundai“ charakteristikos tobulinamos pritaikant jas didžiosioms rinkoms, pvz., Jungtinės Karalystės ir Vokietijos, taip pat atliekant papildomus bandymus sudėtingomis sąlygomis tokiose šalyse kaip Ispanija ir Švedija – dėl joms būdingų vasaros ir žiemos sezonų.

Niurburgringo trasa: „Hyundai“ važiavimo savybių išbandymo platforma

2011 m. „Hyundai“ ėmėsi įgyvendinti planą pagerinti bendrąsias savo automobilių važiavimo savybes ir Niurburgringas tapo idealia vieta šiems patobulinimams išbandyti. Ši trasa buvo nutiesta 1927 m. ir nuo tada, jau daugiau nei šimtą metų, garsėja kaip motorinių transporto priemonių našumo išbandymo platforma, kuriame „Hyundai“ automobiliai turi įveikti reikliausius išbandymus.

Europos techniniame centre dirbanti didelio našumo automobilių išbandymo ir kūrimo komanda ieško būdų, kuriais galėtų įvertinti važiavimo savybes ne tik Niurburgringo trasoje, bet kitose Vokietijos vairavimo aplinkose. Be to, ji samdo įvairių sričių specialistus pasinaudodama turtingais šios šalies žmogiškaisiais ištekliais, kurie padeda tobulinti didelio našumo automobilius.

Niurburgringas – puiki vieta ne tik vairavimo savybėms, bet ir patvarumui išbandyti. Sudėtingoje Niurburgringo trasoje išbandomi ne tik nauji modeliai, bet ir nauji varikliai, transmisijos bei važiuoklės – iš esmės visi su važiavimu susiję komponentai.
Atliekant patvarumo išbandymą kiekvienas modelis turi įveikti 480 Niurburgringo trasos ratų – tai sudaro 10 000 kilometrų. Profesionalūs ir patyrę vairuotojai, pažįstantys kiekvieną trasos centimetrą, nuvažiuoja 30 ratų per dieną 90 % automobilio pajėgumu. Per šį procesą surinkti duomenys ir vairuotojo atsiliepimai perduodami Namjango institutui, kur atliekami patobulinimai, leidžiantys ta pačią trasą įveikti dar geriau. Masinės galimybės automobiliai, didelio našumo automobiliai – visiems taikomas tas pats išbandymo procesas. Elektrinių automobilių patvarumas taip pat išbandomas Niurburgringo trasoje.

Gamyba

„Hyundai“ turi 10 gamyklų visame pasaulyje: Čekijoje, Turkijoje, Rusijoje, Indijoje, Kinijoje, Korėjoje (3), Šiaurės Amerikoje ir Brazilijoje. Automobiliai, skirti Lietuvos rinkai, gaminami Čekijoje – Nošovico gamykloje, Turkijos „Assan“ gamykloje ir Korėjoje, Ulsano mieste.

„Hyundai Motor Manufacturing Czech“ gamykla Nošovice gamina pagrindinius „Hyundai“ modelius nuo 2008 m. Bazinę gamybos liniją sudaro  „i30“ modeliai ir visos jų versijos, įskaitant N seriją. Frydek Mistek regione įsikūrusioje gamykloje gaminamas ir populiarusis „Hyundai Tucson“ modelis (70 % visos gamybos apimties).

„Hyundai Motor“ gamykla Izmite, Turkijoje, yra seniausia „Hyundai“ gamykla Europoje, kurioje masinė gamyba pradėta 1997 m. liepą. Turkijos gamykloje gaminami „i10“, „i10 N Line“, „i20“ hečbeko ir „i20 Active Cross“ modeliai.

O „Hyundai Motor“ gamykla Ulsane, Korėjoje, – didžiausia pasaulyje kompleksinė gamykla. Ją sudaro penkios nepriklausomos gamyklos, kuriose dirba apie 32 000 darbuotojų ir pagaminama vidutiniškai 5800 transporto priemonių per dieną. Šis kompleksas pasižymi dar viena ypatinga savybe – jos teritorijoje pasodinta 600 000 medžių, todėl ją visą juosia miškas. Ji turi nuosavą eksporto krovinių doką, bandomųjų važiavimų ir susidūrimo bandymų platformas. Baltijos šalių rinkai gaminami šie modeliai: IONIQ (hibridiniai, „Plug -in“ ir elektriniai), „Santa Fe“ ir KONA (benzininiai, hibridiniai ir elektriniai).

Kovo mėnesį „Hyundai“ gamykloje Čekijoje pradėtas gaminti ir KONA elektrinis krosoveris. Tai leido „Hyundai“ patrigubinti teršalų neišmetančių automobilių pasiūlą Europoje ir sutrumpinti užsakymų įvykdymo terminus.