Visiškai naujas „Hyundai Tucson“: išmaniųjų technologijų herojus, pasižymintis išskirtiniu dizainu

Visiškai naujas „Tucson“ yra ketvirtoji sėkmingiausio „Hyundai“ karta, kurio parduota jau daugiau nei 7 milijonai vienetų visame pasaulyje nuo tada, kai jis buvo pristatytas 2004 m. Iš jų Europoje parduota 1,4 milijono vienetų. Tai „Tucson“ daro populiariausiu gamintojo visureigiu visame pasaulyje.

Visiškai naujas „Tucson“ bus gaminamas Europoje „Hyundai Motor Manufacturing Czech“ (HMMC) gamybos įmonėje Nošovice, Čekijos Respublikoje. 

„Šis pristatymas žymi dar vieną „Hyundai“ etapą, nes dabar siūlome viso savo SUV asortimento  elektrifikuotas versijas.  Savo moderniu dizainu ir pažangiausiais motorais visiškai naujas „Tucson“ išliks vienu pagrindinių „Hyundai“ produktų Europoje“, – sako Michaelas Coleas, „Hyundai Motor Europe“ prezidentas ir generalinis direktorius. 

Hyundai Tucson 2020

Parametrinė dinamika“: revoliucinga ir unikali išorė pažangiausiame visureigio dizaine

Visiškai naujas „Tucson“ kėbulas yra didesnis ir platesnis nei jo pirmtako. Jo raumeninga pozicija sujungia aštrius kampus ir dinamiškas proporcijas su tvirtais paviršiais, užtikrindama progresyvią išvaizdą, nepakenkiant tvirtam Tucson visureigių paveldui.

Visiškai naujas „Tucson“ yra pirmasis „Hyundai“ visureigis, sukurtas pagal naują kompanijos „Sensuous Sportiness“ dizaino tapatumą. Jo tikslas – suteikti „Hyundai“ transporto priemonėms instinktyvaus grožio, sukurti emocinę vertę ir suteikti jiems išskirtinį vaizdą.

Pažangaus visiškai naujo „Tucson“ dizaino kalba buvo įkvėpta „Hyundai“ visureigio „Vision T“ koncepcijos, kuri buvo pristatyta 2019 m. „AutoMobility LA“ parodoje.

Visiškai naujas „Tucson“ futuristinis dizainas ir jo kūrimo procesas yra žinomas kaip „parametrinė dinamika“. Jame panaudojamos linijos, kampai ir formos, sukurtos naudojant skaitmeninius duomenis, kad būtų sukurta precendento neturinti, drąsi estetika.

Ryškiausias šio dizaino kūrimo vaisius yra matomas ant priekinių transporto priemonės grotelių, kur paslėpti žibintai suteikia stiprų pirmąjį įspūdį. Išjungus žibintus, transporto priemonės priekis atrodo padengtas tamsiais, geometriniais raštais, neišskiriant LED dienos žibintų, kurie yra integruoti į groteles. Dėl pažangios veidrodžio apšvietimo technologijos, įjungus dienos žibintus, tamsi chromuota grotelių išvaizda virsta panašia į brangakmenius, todėl akį traukiantis elementas tampa visiškai kitokios išvaizdos. Ši išskirtinė funkcija yra tik viena iš naujovių, kuri pabrėžia ambicingą „Hyundai“ dizaino požiūrį.

Galinėje dalyje plačios galinės lempos su paslėptos šviesos detalėmis tęsia dizaino temą.  Visiškai naujas „Tucson“ galinis bamperis taip pat integruoja išskirtinės formos modelio detales su trimačiu efektu. Tai pirmasis „Hyundai“ modelis, pritaikęs paslėptus galinius valytuvus, kurie pasislepia po spoileriu.

Hyundai Tucson salonas fakto auto

Padidėjęs erdvumas

Visiškai naujos „Tucson“ dinamiškos proporcijos ir nauja platforma suteikia plačią, atvirą vidaus erdvę, užtikrinančią keleivių patogumą ir jaukumą, paprastai randamą aukštesnės klasės modeliuose. 20 mm ilgesnis, 15 mm platesnis, ir turintis 10 mm ilgesnę bazę, naujas „Tucson“ yra erdvesnis nei bet kada anksčiau. Visiškai naujas „Tucson“ siūlo iki 620 litrų bagažui, o nulenkus sėdynes ši erdvė prasiplečia net iki 1799 litrų.

„Tucson“ matmenys (lyginant su senuoju „Tucson“ modeliu), mm:

< >Ilgis: 4500 (+20mm)Plotis: 1865 (+15 mm)Aukštis: 1650 (+5mm)Važiuoklės bazė: 2680 (+10mm)Antros eilės kojų erdvė: 996 (+ 26 mm) 996 (+26mm) 

Stilingas ir rafinuotas interjeras sujungia maksimalų komfortą su naujausiomis technologijomis

Patekti į visiškai naują „Tucson“ rafinuotą ir erdvų interjerą arba, kitaip vadinamą „INTERSPACE“, tai tarsi patekti į tvarkingai įrengtą kambarį. Viduje erdvė, technologijos ir informacija harmoningai sutampa.

Sklandi naujausių technologijų integracija suteikia naujiems „Tucson“ klientams modernią skaitmeninę patirtį.  Naujas 10,25 colių AVN-T ekranas užpildo transporto priemonės centrinę konsolę. „Hyundai“ dizaineriai atsisakė fizinių valdiklių ir mygtukų, todėl visos AVN ir šilumos, vėdinimo bei oro kondicionavimo funkcijos valdomos liečiant. Tai yra pirmasis „Hyundai“ modelis, turintis pilnai jutiklinę konsolė. Aukštos kokybės minkštos medžiagos naudojamos visame interjere, pakeliant išvaizdą ir jausmą į naują lygį.

Keleiviai taip pat gali mėgautis maloniu aplinkos apšvietimu, kuris išdėstytas abiejose centrinės konsolės pusėse, belaidžio įkrovimo blokelyje ir durų dėtuvėse. Galima rinktis net iš 64 konfigūruojamų spalvų ir 10 ryškumo lygių.

Hyundai tucson

Pažangiausios technologijos ir junglumas

Visiškai naujame „Tucson“ įrengta daugybė moderniausių į žmogų orientuotų technologijų bei funkcijų tam, kad būtų suteikiama geriausia skaitmeninė patirtis.

Pilnai skaitmeninį konfigūruojamą prietaisų skydą sudaro naujas 10,25 colių liečiamas prietaisų valdymo skydelis ir 10,25 colių AVN-T ekranas.

„Hyundai“ siūlo naujausią „Bluelink“ versiją „Tucson“ automobilyje.  „Bluelink“ siūlo daugybę naujų privalumų ir paslaugų „Hyundai“ klientams, įskaitant „Connected Routing“, „Last Mile“ navigaciją ir naują vartotojo profilio funkciją. Per „Bluelink“ programą klientai gali rasti savo transporto priemonę, ją užrakinti ir atrakinti nuotoliniu būdu arba peržiūrėti transporto priemonės informaciją realiu laiku, pvz., patikrinti degalų lygį.

„Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ leidžia klientams supaprastintai ir patogiai naudotis savo „iOS“ ir „Android“ išmaniųjų telefonų funkcionalumu automobilyje. Naudojantis aštuonių colių „Display Audio“, išmaniuosius telefonus galima naudoti belaidžiu būdu.

Visiškai naujas „Tucson“ suteikia didesnį komfortą ir patogumą visiems keleiviams

Pirmą kartą „Hyundai“ automobilyje visiškai naują paslėpto tipo „Multi-Air Mode“ technologiją sudaro tiesioginių ir netiesioginių oro angų, skirtų oro kondicionavimui ir šildymui, derinys, kad būtų sukurta malonesnė vidaus aplinka ir švelnesnis oro srautas.

Trijų zonų klimato kontrolė dabar skirta keleiviams, esantiems galinėse sėdynėse. Be to, ventiliuojamos sėdynės priekyje ir šildomos sėdynės priekyje ir gale suteikia papildomą komfortą tiek vairuotojui, tiek keleiviams.

Plačiausias savo klasėje aktyvaus saugumo ir vairavimo pagalbininkų paketas

Su pažangiomis savo klasėje vairuotojo pagalbos sistemomis ir aktyviu saugos paketu visiškai naujas „Tucson“ suteikia „Hyundai“ klientams dar daugiau ramybės.

Visiškai naujajame „Tucson“ buvo įrengta priekinio susidūrimo išvengimo pagalbinė priemonė (FCA), kuri įspėja, kai gresia susidūrimas su automobiliais, dviračiais ar pėsčiaisiais.  Pirmą kartą „Tucson“ automobilyje FCA dabar apima „Junction Turning“, ko dėka ši sistema fiksuoja ir sankryžose galimus susidūrimus.

„Eismo juostos sekimo“ pagalba (LFA) kartu su „Lane Keeping Assist“ (LKA) išlaiko automobilį eismo juostos viduryje. Vairuotojo dėmesingumo sekimo sistema (DAW) veikia kartu su sistema, kuri seka priešais esantį automobilį (LVDA), ir stebi vairuotojo nuovargį tam, kad būtų galima užkirsti dėl to atsitinkančius eismo įvykius.

Pirmą kartą pristatytas kompaktiškame visureigyje, „Highway Driving Assist“ (HDA) paverčia greitkelį saugesniu ir patogesniu. HDA reguliuoja automobilio greitį ir palaiko atstumą iki kitų priekyje esančių transporto priemonių, taip pat ir išlaiko automobilį esamoje eismo juostoje. Specialus mygtukas ant vairo leidžia vairuotojui aktyvinti HDA vos vienu spustelėjimu.

HDA veikia kartu su LFA ir navigacijos sistema „Smart Cruise Control Curve“ (NSCC-C).  Naudodamiesi šia funkcija, naujojo „Tucson“ vairuotojai gali nustatyti greitį naudodamiesi SCC, tada, kad būtų užtikrintas didesnis saugumas ir patogumas, „NSCC-C“ gali automatiškai koreguoti transporto priemonės greitį atsižvelgiant į artėjantį posūkį. Greitis sumažinamas prieš posūkį, o jį pravažiavus, sistema automobilį grąžina į prieš tai nustatytą greitį.

Dar viena nauja funkcija yra „Intelligent Speed Limit Assist“ (ISLA). ISLA ne tik rodo greičio apribojimus AVN ekrane, bet ir automatiškai koreguoja naujojo „Tucson“ greitį, kad vairuotojui nereikėtų rūpintis apie greičio viršijimą.

Unikali funkcija yra ir „Blind view Monitor“ – vairuotojui prieš rikiuojantis įjungus posūkio signalą, vietoj vieno iš apskritimų ekrane, rodančių variklio darbą arba greitį, rodomas atitinkamos pusės aklosios zonos vaizdas. Tai papildo šoninio veidrodžio vaizdą ir suteikia papildomą informaciją esant tamsiomis ar lietingomis sąlygomis.

Naujasis „Tucson“ taip pat siūlo „Surround View Monitor“ (SVM), kad vairuotojai galėtų stebėti automobilį 360 laipsnių kampu iš įvairių taškų.

SVM taip pat sinchronizuojamas su naująja nuotolinio išmaniojo parkavimo pagalba (RSPA), kurią galima įsigyti hibridinėje naujo „Tucson“ versijoje.  RSPA padeda vairuotojams pastatyti automobilį ir išvažiuoti automatiškai judant į priekį ir atgal. Šią funkciją galima suaktyvinti ir valdyti naudojantis „Smart Key“. Transporto priemonė naudoja ultragarso jutiklius, kad atpažintų kliūtis, o avarinis stabdymas taikomas jeigu yra nustatoma susidūrimo rizika.

Dėl naujos galinio keleivio perspėjimo (ROA) sistemos „Tucson“ yra patikimas ir saugus šeimai tinkamas automobilis.  Galinio keleivio miego režimas (RPSM) pritildo galinius garsiakalbius, kad keleiviai galėtų lengviau atsipalaiduoti. Naujoji saugaus išlipimo įspėjimo (SEW) funkcija įspėja keleivius, jei bandoma išlipti ten, kur važiuoja automobiliai. Ši funkcija pirmą kartą pristatoma kompaktiniame visureigyje.

„Hyundai“ siūlo penkerių metų neribotą ridos garantiją naujajam „Tucson“.

Keturi varantys ratai ir reljefo režimai naują „Tucson“ paverčia tikru visureigiu

Visiškai naujas „Tucson“ įtvirtina tikrus visureigio duomenis su 4x4 galimybėmis dėl savo naujojo „Terrain Mode“ pasirinkimo, kuris suteikia dar daugiau malonumo vairuotojams.  Hibridinės versijos su automatine pavarų dėže naudoja „Hyundai“ firminę HTRAC keturių varančiųjų ratų technologiją, kuri leidžia greitai valdyti ir geriau pritaikyti sukimo momentą, atsižvelgiant į rato sukibimą ir automobilio greitį. Be skirtingų važiavimo režimų, trys papildomi reljefo režimai – purvas, smėlis ir sniegas – optimizuoja važiavimo efektyvumą ir HTRAC nustatymus, kad vairavimo patirtis būtų įvairesnė.

Patogus ar sportiškas važiavimas su nauja elektronine valdoma pakaba

Klientai gali rinktis iš dviejų skirtingų „Tucson“ pakabos sistemų, siūlančių prisitaikančius ir įprastus amortizatorius, kad važiavimas ir valdymas būtų geresni.

Dėka elektroninės valdomos pakabos (ECS) adaptyviosios amortizacijos technologijos „Hyundai“ inžinieriai pasiekė labai universalų vairavimo potyrį, priklausomai nuo situacijos ir vairuotojo pageidavimų. ECS automatiškai ir nuolat valdo transporto priemonės pakabą, kad maksimaliai padidintų važiavimo komfortą ir našumą. Tai pasiekiama atsižvelgiant į važiavimo sąlygas, tokias kaip greitis, kelio danga, posūkiai, sustojimai ir pagreitis.

Įprastuose amortizatoriuose naudojama nauja vožtuvų technologija, suteikianti daugiau derinimo galimybių. „MacPherson“ statramstis priekyje ir daugiasvirtė pakaba gale užtikrina gerą komforto ir valdymo lygį.

Naujasis „Tucson“ vairo stiprintuvas (R-MDPS) su naujos kartos „Belt Drive“ vairo pavara buvo sureguliuotas taip, kad atitiktų transporto priemonės pakabos pobūdį.

„Hyundai“ sukūrė daugybę naujų „Tucson“ padangų variantų.  Padangų pasirinkimas buvo sukurtas glaudžiai bendradarbiaujant su aukščiausios klasės padangų gamintojais „Continental“ ir „Michelin“, ypatingą dėmesį skiriant tokiems aspektams kaip komfortas, kelio triukšmo izoliacija ir valdymo savybės. Be to, „Hyundai“ inžinieriai pasiekė mažas pasipriešinimo riedėjimui vertes, kurios padeda sumažinti transporto priemonės degalų sąnaudas ir išmetamų teršalų kiekį.

Plačiausias elektrifikuotų agregatų asortimentas kompaktiškų visureigių segmente

Siūlydamas tris elektrifikuotas jėgaines ir du vidaus degimo variklius su keturiais transmisijos variantais, naujasis „Tucson“ tinka visų tipų vairuotojams.  Vartotojams prieinamas 48 voltų hibridinis benzinas ir dyzelinas, visiškai hibridinis ir iš tinklo įkraunamas hibridas – naujasis „Tucson“ siūlo didžiausią elektrifikuotų jėgainių asortimentą kompaktiškų visureigių segmente.

Hibridinę versiją sudaro naujas 1,6 litro „T-GDI“ (tiesioginio įpurškimo benzinu su turbokompresoriumi) „Smartstream“ variklis ir 44,2 kW elektros variklis su 1,49 kWh ličio jonų polimero baterija. Jis yra suporuotas su šešių laipsnių automatine pavarų dėže (6AT) ir yra prieinamas su dviem arba keturiais varančiaisiais ratais. Sistema yra galingiausia „Tucson“ jėgainių serijoje, jos bendra galia yra 230 AG ir 350 Nm, o tai reiškia, kad ji išmeta mažai teršalų ir suteikia didelį vairavimo malonumą.

„Hyundai“ derino savo efektyvią 48 voltų minkštąją hibridinę technologiją su 150 AG 1,6 litro T-GDI ir su 180 AG. 136 AG 1,6 l CRDi 48V minkštasis hibridinis variklis suporuotas su 7DCT automatine pavarų dėže ir keturių arba dviejų varančiųjų ratų pavara.

1,6 litro „T-GDI Smartstream“ benzininis variklis generuoja 150 AG. 1,6 litro darbinio tūrio „CRDi Smartstream“ dyzelinį variklį bus galima rinktis su 115 AG ir šešių laipsnių mechanine pavarų dėže su dviem varomaisiais ratais.

Priklausomai nuo variklio, klientai gali rinktis iš šešių laipsnių mechaninės pavarų dėžės, šešių laipsnių išmaniosios mechaninės pavarų dėžės (6iMT) ir septynių laipsnių dvigubos sankabos automatinės transmisijos (7DCT) bei keturių ar dviejų varančiųjų ratų pavaros.

Iš tinklo įkraunama hibridinė visiškai naujo „Tucson“ versija su 1,6 litro T-GDI varikliu bus atskleista arčiau rinkos pasirodymo 2021 m.