i20 MY21
Hyundai i20
IŠORĖ
STILINGAI IŠSISKIRKITE IŠ MINIOS
Dailus ir stulbinantis naujasis „i20“ savo segmente išsiskiria subtiliai sportišku nauju dizainu. Jis platesnis, ilgesnis ir turi žemesnį stogą nei jo pirmtakai. Jį sukurti įkvėpė „Hyundai“ subtilaus sportiškumo dizaino koncepcija – harmoningas veržlių proporcijų, stiliaus ir technologijų derinys.
Plačius LED priekinius žibintus dinamiškai pabrėžia ryškūs dienos šviesos žibintai, vizualiai susijungiantys su automobilio galu ir suteikiantys jam unikalią išvaizdą. Išskirtinis priekinis buferis įrėmintas iškilių oro įsiurbimo angų ir ryškių naujų grotelių, kurių dizainas primena tinklelį, suteikdamas galingą pirmąjį įspūdį.
Naujai sukurtas galinis buferis išryškina naujojo „i20“ dinamišką išvaizdą – automobilis spinduliuoja sportiškumu, nesvarbu, iš kurio kampo bežvelgtum. Elegantiški z formos LED kombinuotieji žibintai vizualiai tęsiasi per bagažinės dangtį, susijungdami su gale esančiais žibintais ir automobilio išvaizdai suteikdami išskirtinio unikalumo.
Dviejų atspalvių stogas
Pritaikykite išvaizdą pagal savo pageidavimus – papildomai rinkitės dviejų atspalvių stogą „Phantom Black“. Susikurkite asmeninį skonį atitinkantį automobilį.
17 col. lengvojo lydinio ratlankiai*
Į kelią leiskitės stilingai su naujai sukurtais 17 col. lengvojo lydinio ratlankiais, dar labiau pabrėžiančiais dominuojančią automobilio poziciją kelyje.
* Pasirinktinė įranga.
VIDUS
AUKŠTOS KOKYBĖS, PAŽANGIŲJŲ TECHNOLOGIJŲ KUPINAS SALONAS
„Hyundai“ dizaineriai sukūrė visiškai naują įvaizdį, pritaikydami daugybę novatoriškų estetinių ir techninių sprendimų erdviai ir moderniai atmosferai sukurti. Durelėse elegantiškai ir subtiliai atsispindi prietaisų skydelio apdaila, įkvėpta gamtoje sutinkamų formų. Durelių forma puikiai dera prie prietaisų skydo dalies, o švelnus LED apšvietimas kabinai suteikia subtilų, tačiau modernų mėlyną akcentą.
Tikrasis grožis slypi viduje
Naujojo „i20“ salonas visiškai perkurtas – galima rinktis iš 3 sėdynių dizaino variantų.
Visiškai juoda
Nesenstanti klasika: paprasta, tačiau elegantiška ir stilinga – neabejotinai puikus pasirinkimas tiems, kurie nori subtilaus salono.
Juoda ir pilka
Juodos ir pilkos spalvų schema salono išvaizdą papildo jį paryškinančiais dygsniais, tad sportiniai naujojo „i20“ akcentai perkeliami ir į vidų.
Žaliųjų citrinų spalva
Ryškūs, bet kartu subtilūs žaliųjų citrinų spalvos varianto dygsniai išryškina dinamiškas naujojo „i20“ savybes.
10,25 col. jutiklinis ekranas
10,25 col. jutiklinis ekranas* užtikrina paprastą prieigą prie automobilio funkcijų, informacijos ir pramogų, navigacijos sistemos bei išmaniojo telefono programėlių.
* Pasirinktinė „Comfort“ modelio įranga. Standartinė „Style“ modelio įranga.
LED salono apšvietimas
Važiavimas naktį visada siejamas su specialia vairavimo patirtimi. Subtilus, puikiai sureguliuotas salono LED aplinkos apšvietimas suteikia malonų apšvietimą jums keliaujant.
Standartinė „Style“ modelio funkcija.
Naujas 10,25 col. skaitmeninis skydas ir trys važiavimo režimai.*
Naujajame 10,25 col. skaitmeniniame skyde, priekyje centre, rodoma svarbiausia važiavimo informacija. Jame gali būti rodomas greitis skaitmeniniu būdu, energijos srautas (tik hibridiniame modelyje) arba „SmartSense“ funkcijos. Priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo („Normal“, „Eco“, „Sport“), skaitmeninis skydas atitinkamai keičia spalvą ir grafiką.
* Pasiekiama „Comfort“ ir „Style“ modeliuose.
DINAMIKA
DAUGIAU TRANSMISIJOS PASIRINKIMŲ. DIDESNIS EFEKTYVUMAS
Rinkitės iš 3 unikalių variklio konfigūracijų. Populiariausias asortimente – trijų cilindrų 1,0 T-GDi benzininis variklis (120 AG) su 48 V pusiau hibridine sistema, skirtas pademonstruoti sportiškąsias naujojo „i20“ savybes kelyje. Jis prisideda prie 3–4 % mažesnių degalų sąnaudų ir CO2 emisijos. Jis gali būti su 7 laipsnių automatine transmisija su dviguba sankaba (DCT). Taip pat galima rinktis 1,0 T-GDI benzininį variklį (100 AG) su 6 laipsnių mechanine transmisija arba 7 laipsnių automatine transmisija su dviguba sankaba (DCT) ir 1,2 MPI benzininį variklį (84 AG) su 5 laipsnių mechanine transmisija.
Energijos regeneracijos sistema
Tuščiosios eigos „Stop & Go“ funkciją, kintamosios srovės generatoriaus valdymo sistemą ir mažo pasipriešinimo riedėjimui padangas papildo mūsų energijos regeneracijos sistema. Kai automobilis juda esant įjungtai pavarai, bet uždarytai droselinei sklendei, variklio stabdymo poveikis sugeneruoja kinetinę energiją, kuri paverčiama elektra ir kaupiama akumuliatoriuje. Taip mažinamos degalų sąnaudos ir išskiriamų teršalų kiekis.
Nauja 48 V pusiau hibridinė transmisija
„i20“ pusiau hibridinė 48 V sistema padeda taupyti degalus ir sumažinti išskiriamų teršalų kiekį. Ji padeda degimo varikliui, suteikdama jam papildomą sukimo momentą automobiliui greitėjant.
PATOGUS UŽVEDIMAS
Jis ypač naudingas miesto eisme. Jis užtikrina greitesnį ir tolygesnį variklio užvedimą su papildomu sukimo momentu naudojant 48 V akumuliatoriaus energiją.
GREITĖJIMAS
Automobiliui greitėjant, varikliui padeda 4–10 kW galios starterio generatorius. Pasiekus norimą greitį, sistema persijungia į neutralų režimą ir negeneruoja galios. Dėl to gali sumažėti CO2 emisija ir degalų sąnaudos.
VAŽIAVIMAS PASTOVIU GREIČIU
Važiuojant pastoviu greičiu, sistema veikia tuščiąja eiga arba kaip 48 V akumuliatorių kraunantis generatorius, priklausomai nuo akumuliatoriaus įkrovos būsenos.
REKUPERACIJA
Aktyvaus arba inercinio stabdymo etape besisukantis alkūninis velenas maitina starterio generatorių, kuris rekuperuoja didžiausią 10–12 kW galią. Generatorius kinetinio stabdymo energiją paverčia elektra ir grąžina ją atgal į 48 V akumuliatorių.
IŠPLĖSTINIS PALEIDIMAS IR STABDYMAS
Riedant iš inercijos nedideliu greičiu, paleidimo ir stabdymo funkcija įsijungia pasiekus 30 km/h greitį. Lėtėjant nuo 30 iki 0 km/h ir išjungus sankabą, variklis visiškai išsijungia.
SUSIEJIMAS
UŽMEGZKITE RYŠĮ SU SAVO NAUJUOJU „i20“
Telefone įdiegę „Bluelink®“ programėlę*, galite nuotoliniu būdu užrakinti ir atrakinti savo „i20“ ir surasti automobilį, jei neprisimenate, kur tiksliai jis pastatytas. Be to, programėlė atsiųs jums įspėjimą, jeigu kas nors mėgins įsilaužti. O jei norėsite sužinoti, ar oro slėgis padangose yra tinkamas ir ar gerai veikia stabdžių sistema, programėlė iškart jums atsakys.
Užsisakę „Hyundai“ siūlomų „Live“ paslaugų*, gausite informacijos apie eismą, netoliese esančias degalines bei orus.
* Pasirinktinė „Comfort“ ir „Style“ modelių įranga.
10,25 col. jutiklinis ekranas*
Naujajame „i20“ pateikiamos novatoriškos technologijos, kurios palengvins jūsų gyvenimą. Pasirinktiniame 10,25 col. jutikliniame ekrane integruotos 3D navigacijos, medijos ir ryšio funkcijos.
* Pasirinktinė „Comfort“ ir „Style“ modelių įranga, standartinė „Style“ modelio įranga.
8 col. jutiklinis ekranas*
8 col. jutiklinis ekranas taip pat pasižymi belaide išmaniojo telefono ekrano atvaizdavimo funkcija, kuri leidžia lengvai susieti ir atvaizduoti išmaniojo telefono ekraną per „Apple CarPlay“ arba „Android Auto“.
* Standartinė „Comfort“ ir „Style“ modelių įranga.
Aukščiausios kokybės garso sistema „Bose®“*
Mėgaukitės nepakartojamais garso pojūčiais, kuriuos suteikia naujojo „i20“ aukščiausios klasės garso sistema „Bose®“. Ji apima aštuonis garsiakalbius, įskaitant žemų dažnių garsiakalbį, kad atspindėtų sportišką automobilio stilių, todėl garso pojūčiai yra tokie pat dinamiški, kaip ir naujojo „i20“ vairavimas.
* Pasiekiama tik „Style“ modelyje su „Navi“ paketu.
Belaidis išmaniųjų telefonų įkrovimas*
Mėgaukitės belaidžiu ryšiu su mobiliuoju telefonu – įeina belaidžio visų jutiklinių ekranų įkrovimo ir belaidžio ekrano atvaizdavimo 8 col. jutikliniame ekrane funkcijos.
* Standartinė „Comfort“ ir „Style“ modelių įranga.
SAUGA
„Hyundai SmartSense“
Su „Hyundai SmartSense“ – mūsų pažangiausiomis pagalbos vairuotojui sistemomis – naujasis „i20“ pasižymi pažangiausiomis savo klasėje visapusėmis aktyvaus saugumo technologijomis, sukurtomis suteikti daugiau saugumo ir ramybės kelyje. Daugybės čia pasiekiamų funkcijų šio segmento automobiliuose nėra.
Nepaisant pagalbos vairuotojui sistemų, vairuotojas privalo stebėti eismą ir valdyti automobilį. Kelio ir oro sąlygos, kelio ženklinimas ir kiti veiksniai gali riboti pagalbos vairuotojui sistemų veikimą.
Pagalbinė eismo juostos išlaikymo sistema
Pirmą kartą naujajame „i20“ įrengta pagalbinė eismo juostos išlaikymo sistema*. Ją įjungus, automobilis važiuoja savo eismo juosta 0–180 km/h greičiu greitkeliuose ir miesto gatvėse.
* Pasiekiama „Comfort“ modelyje su „Smart Cruise“ paketu ir „Style“ modelyje su „Safety“ paketu.
Įspėjimo apie skersinį eismą gale ir galinio susidūrimo išvengimo pagalbos sistema*
Sistema, kuri ne tik įspėja vairuotoją automobiliui važiuojant atbuline eiga prasto matomumo sąlygomis apie iš šono artėjančias transporto priemones, bet ir automatiškai įjungia stabdžius.
* Pasiekiama „Style“ modelyje su „Safety“ paketu.
Įspėjimo apie priekyje esančios transporto priemonės pajudėjimą sistema
Ši išmanioji funkcija įeina į standartinę naujojo „i20“ hečbeko komplektaciją. Naudodama priekinę kamerą, ji siunčia važiavimo mieste įspėjimus vairuotojui, kai priekyje esantis automobilis, pavyzdžiui, prie šviesoforo arba eismo spūstyje, pradeda judėti.
Navigacija pagrįsta išmanioji pastovaus greičio palaikymo sistema*
Naudoja pažangiausią navigacijos sistemą, kad numatytų būsimus posūkius arba tiesų kelią greitkeliuose, ir reguliuoja greitį, užtikrindama saugesnį vairavimą.
* Pasirinktinė įranga.
Pagalbinė statymo išvengiant susidūrimo ir važiuojant atbuline eiga sistema*
Ši sistema suteikia dar daugiau pasitikėjimo, atbuline eiga manevruojant naująjį „i20“ siaurose stovėjimo aikštelių vietose. Kai tik sistema aptinka susidūrimo pavojų, ji automatiškai įjungia stabdžius.
* Pasiekiama „Style“ modelyje su „Navi“ paketu.
IŠMANIOJI PAGALBINĖ GREIČIO RIBOJIMO SISTEMA
Viršijus leistiną greitį, pateikiami garsiniai ir vaizdiniai signalai. Kartu su rankiniu greičio ribotuvu ji gali automatiškai reguliuoti automobilio greitį.
SUSIDŪRIMO AKLOJOJE ZONOJE IŠVENGIMO PAGALBOS SISTEMA*
Naudodama du radaro jutiklius galinio buferio apačioje, sistema pateikia perspėjimą apie eismą aklosios zonos srityje. Tokioje situacijoje įjungus posūkio indikatorių, sistema pateiks garsinį perspėjimą ir stabdys, kad užkirstų kelią susidūrimui.
* Pasiekiama „Style“ modelyje su „Safety“ paketu.
PRIEKINIO SUSIDŪRIMO IŠVENGIMO PAGALBOS SISTEMA
Ši standartinė „i20“ funkcija kelio sąlygas priekyje stebi radaru ir kamera ir automatiškai stabdo, kai aptinka staigų priekyje važiuojančio automobilio stabdymą arba pėsčiuosius ir dviratininkus*.
* Ši funkcija: visų „i20“ modelių pagalbinė priemonė susidūrimui išvengti yra standartinė, tačiau tada ji aptinka tik automobilius ir pėsčiuosius. Jei ta pati funkcija turi daugiau jutiklių, ji taip pat gali aptikti dviračius. Taigi šią išplėstinę versiją galima įsigyti „Style“ modeliui su „Safety Pack“.
N LINE
i20 N LINE – FUNKCIONALUS DIZAINAD IR SPORTINĖ ESTETIKA
Naujasis „i20 N Line“ modelis prikausto dėmesį: funkcionalus salonas ir drąsus išorės dizainas sukuria dinamišką sportinį įvaizdį, kuris padeda užtikrinti saugumą ir efektyvumą.
Automobilių sporto įkvėptas priekis
Naujojo „i20 N Line“ modelio priekinis bamperis turi išskirtinę pilką liniją po tekstūrinėmis kaskadinėmis grotelėmis.
Energingas galas
Efektyvumo siekiu pagrįstas naujojo „i20 N Line“ modelio dizainas matyti ir automobilio gale, kurio nuolaidžias linijas atkartoja chromuotas dvigubo išmetimo vamzdžio duslintuvas.
„N Line“ ženklelis
Grasusis „N Line“ ženklelis ant priekinių grotelių papildo drąsią modelio išvaizdą.
Stilingi dvispalviai ratlankiai
17 colių lengvojo lydinio ratlankių apdaila yra dviejų spalvų, todėl sukuria gylio ir judesio įspūdį.
Ekspresyvus ir jaudinantis
Pasinerkite į dinamišką automobilių sporto atmosferą: naujasis „i20 N Line“ modelis pasižymi aiškiomis linijomis, metalinėmis detalėmis ir išskirtiniais raudonos spalvos salono akcentais.
Charakteringa „N Line“ pavarų perjungimo rankenėlė
„N Line“ 7 laipsnių dvigubos sankabos automatinė pavarų dėžė turi specialiai jai sukurtą rankenėlę su ryškiais dygsniais ir raudonos spalvos intarpais.
Metaliniai pedalai
Šie pedalai ne tik atrodo dinamiškai, bet ir suteikia pasitikėjimo vairuojant, nes jų paviršius padengtas neslidžia gumine danga.
Didesnis efektyvumas ir ekonomiškumas
„i20 N Line“ yra galingas ir efektyvumu nenusileidžia kitiems modeliams. Trijų cilindrų 998cc Turbo GDI variklis yra sukurtas taip, kad suteiktų dar geresnę vairavimo patirtį, būdingą „N Line“ modeliams. 120 AG ir 48 V lengvojo hibrido sistema garantuoja dar greitesnę šio tylaus ir galingo variklio reakciją ir dar stipresnį išmetimo garsą.