SantaFe Hybrid MY21

Hyundai Santa Fe kainoraštis

PIRMTAKAS IR IKONA – JAU 20 METŲ

Mūsų etaloninis visos Europos miesto visureigis atnaujintas iš pagrindų – kad užtikrintų daugiau erdvės, komforto ir atsipalaidavimo kelyje. Naujasis SANTA FE pasižymi drąsesniu ir išraiškingesniu dizainu, įspūdinga naujų technologijų gausa, hibridinėmis transmisijomis bei revoliucinėmis saugos funkcijomis.

Naujasis Hyundai Santa Fe MY21 aprasymas

EFEKTYVIOS TRANSMISIJOS

Mažiau taršos, daugiau galios: naujosios hibridinių ir „plug-in“ tipo hibridinių modelių benzininės transmisijos yra tikri šedevrai, leidžiantys sumažinti išmetamo CO2 kiekį ir taupyti degalus. Taip pat galima dyzelinė versija.

Naujasis Hyundai Santa Fe MY21 Hibridas icon

Hibridas su 1,6 l T-GDI turbininiu varikliu

Naująjį „SANTA FE Hybrid“ varo 1,6 litro T-GDi „Smartstream“ benzininis tiesioginio įpurškimo variklis su turbokompresoriumi ir 44,2 kW elektrinis variklis, kurį maitina 1,49 kWh ličio jonų polimerų akumuliatorius. Komplektuojamas su dviejų arba keturių varomųjų ratų sistema. Bendras galingumas – 230 AG.

Naujasis Hyundai Santa Fe MY21 plug-in hibridas icon

„Plug-in“ hibridas su 1,6 T-GDi varikliu

„Plug-in“ tipo modelį varo 1,6 litro T-GDi „Smartstream“ benzininis tiesioginio įpurškimo variklis su turbokompresoriumi ir 66,9 kW elektrinis variklis, kurį maitina 13,8 kWh ličio jonų polimerų akumuliatorius. Komplektuojamas su keturių varomųjų ratų sistema. Bendras galingumas – 265 AG.

Naujasis Hyundai Santa Fe MY21 dyzeline versija icon

2,2 l „Smartstream“ dyzelinė versija

Keturių cilindrų „Smartstream“ dyzelinis variklis išvysto 202 AG ir 440 Nm sukimo momentą. Komplektuojamas su keturių varomųjų ratų sistema. Naujojo variklio bloko gamyboje vietoj plieno naudojamas aliuminis, todėl jo svoris mažesnis 19,5 kg. Be to, patobulinti ir daugelis kitų komponentų, todėl šis modelis pažymi didesniu degalų vartojimo efektyvumu. Taip pat jame įrengta 2200 bar įpurškimo sistema, leidžianti padidinti bendrą variklio

Išorė

Naujasis Hyundai Santa Fe my21 išorė tvirtas elegantiškas

TVIRTAS, BET ELEGANTIŠKAS

Didesnis, drąsesnis, išraiškingesnis – šis SANTA FE puikuojasi visiškai atnaujintu dizainu. Naujoji išvaizda pasižymi nepriekaištinga derme tarp raumeningo tvirtumo ir glotnios elegancijos bei išreiškia visiškai naują požiūrį į dizainą didelių miesto visureigių segmente.

Naujasis Hyundai Santa Fe my21 išskirtinai traukiantis akį

Išskirtinai traukiantis akį

Į standartinę komplektaciją įeina nauji kombinuoti LED priekiniai žibintai su unikaliais T formos LED dienos šviesos žibintais. Tvirta slydimo plokštė ant apatinio bamperio pagerina oro įsiurbimą apačioje. O charakteringos aerodinaminės oro įleidimo angos didina oro srauto efektyvumą.

Naujasis Hyundai Santa Fe my21 išskirtiniai žibintai

Nepajudinamai užtikrintas

Galiniai žibintai išsiskiria nauju linijiniu dizainu, atkartojančiu raudoną atšvaito juostą, tokiu būdu pabrėžiant plačią automobilio stovėseną. Naujasis SANTA FE yra pirmasis „Hyundai“ Europoje, kurio dyzelinius modelius galima pasirinktinai komplektuoti su 20 col. ratlankiais. „Plug-in“ tipo hibridai ir hibridai gali būti komplektuojami su specialiais 19 col. (maks.) ratlankiais.

Naujasis Hyundai Santa Fe my21 Suasmenininkite pagal skonį

Suasmeninkite SANTA FE pagal savo skonį

Naująjį SANTA FE galima rinktis iš 9 nuostabių išorės spalvų, sukurtų semiantis įkvėpimo iš pačios gamtos. Į pasiūlą įtrauktos trys naujos spalvos, suteiksiančios dar daugiau galimybių kurti individualų stilių: „Glacier White“, „Taiga Brown“, „Lagoon Blue“. Pirmą kartą „Hyundai“ istorijoje į naujojo SANTA FE seriją įtrauktas „Calligraphy“ modelis, pasižymintis dar rafinuotesniu charakteriu. Jis komplektuojamas su specialaus dizaino 20 col. ratlankiais ir kėbulo spalvos bamperiais bei šonų apdaila.

Vidus

Naujasis Hyundai Santa Fe MY21 vidus aukščiausios kokybės medžiagos

AUKŠČIAUSIOS KOKYBĖS MEDŽIAGOS. DAUGYBĖ ERDVĖS. REVOLIUCINĖS TECHNOLOGIJOS

Daugiau vietos, daugiau komforto ir daugiau atsipalaidavimo, palyginti su ankstesniu modeliu. Vos įlipus į SANTA FE apima prabangos pojūtis: kiekvienas komponentas puikuojasi aukščiausios kokybės švelnios tekstilės arba odos apdaila.

Naujasis Hyundai Santa Fe MY21 vidus galimas 7 sėdimų vietų

Galima rinktis 7 sėdimų vietų SANTA FE, be to, pirmą kartą „Hyundai“ istorijoje į naujojo SANTA FE seriją įtrauktas „Calligraphy“ modelis, pasižymintis dar rafinuotesniu charakteriu. Jis pasižymi dygsniuotais napos odos sėdynių apmušalais, charakteringa šlifuoto aliuminio konsole, zomšos lubų apdaila ir perforuotos odos vairu.

Naujasis Hyundai Santa Fe MY21 vidus projekcinis ekranas

Projekcinis ekranas

Projekcinis ekranas užtikrina didesnį saugumą leisdamas vairuotojui aiškiai matyti ant priekinio stiklo svarbią informaciją, pavyzdžiui, greitį, navigacijos komandas ir įspėjimus.

Naujasis Hyundai Santa Fe MY21 vidus išmanus bagažinės dangtis

Išmanusis elektrinis bagažinės dangtis

Mėgaukitės patogiu pakrovimu. Išmanusis elektrinis bagažinės dangtis* automatiškai atsidaro, kai vairuotojas priartėja prie automobilio ir išmaniojo rakto sistema tai aptinka.
* Funkcija negalima „Comfort“ modelyje.

Naujasis Hyundai Santa Fe MY21 vidus universalus bagažo skyrius

Universalus bagažo skyrius

Naujasis SANTA FE sukurtas taip, kad jame tilptų visi jūsų aktyviam gyvenimui reikalingi dalykai, o lanksti sėdynių sistema užtikrina pakankamai vietos tiek keleiviams, tiek bagažui. Jo bagažinės talpa yra 130 litrų (VDA). Be to, antrosios ir trečiosios eilės sėdynės per kelias sekundes gali būti visiškai nulenktos padidinant talpą net iki 1649 litrų.

DINAMIKA 

Naujasis Hyundai Santa Fe MY21 dinamika našumas ir efektyvumas

SANTA FE NAŠUMAS IR EFEKTYVUMAS

Didesnis efektyvumas ir daugiau galios. Naujasis SANTA FE pasižymi visiškai nauja variklių serija, įskaitant naująjį „R“ dyzelinį variklį, išmetantį mažesnį CO2 kiekį, ir yra pirmasis „Hyundai“ Europoje, kuris komplektuojamas su naująja „Smartstream“ hibridine ir „plug-in“ tipo hibridine transmisija. Dyzelinis variklis komplektuojamas su 8 laipsnių šlapiosios dvigubos sankabos pavarų dėže (8DCT), kuri leidžia pagerinti įsibėgėjimą ir padidinti degalų suvartojimo efektyvumą.

Naujasis Hyundai Santa Fe MY21 dinamika hibridas icon

Hibridas

Komplektuojamas su nauju 1,6 litro „T-GDI Smartstream“ benzininiu tiesioginio įpurškimo varikliu su turbokompresoriumi ir 44,2 kW elektriniu varikliu, kurį maitina 1,49 kWh ličio jonų polimerų akumuliatorius.

Naujasis Hyundai Santa Fe MY21 dinamika plug-in hibridas icon

„Plug-in“ tipo hibridas

Elektrinis, kai norite. Benzininis, kai reikia. Šį modelį varo 1,6 litro T-GDi „Smartstream“ benzininis tiesioginio įpurškimo variklis su turbokompresoriumi ir 66,9 kW elektrinis variklis, kurį maitina 13,8 kWh ličio jonų polimerų akumuliatorius.

Naujasis Hyundai Santa Fe MY21 dinamika smartstream dyzelinis variklis

2,2 l „Smartstream“ dyzelinis variklis

Keturių cilindrų „Smartstream“ dyzelinis variklis išvysto 202 AG ir 440 Nm sukimo momentą. Komplektuojamas su keturių varomųjų ratų sistema. Naujojo variklio bloko gamyboje vietoje plieno naudojamas aliuminis, todėl jo svoris mažesnis 19,5 kg. Be to, patobulinti ir daugelis kitų komponentų, todėl šis modelis pažymi didesniu degalų vartojimo efektyvumu. Taip pat jame įrengta 2200 bar įpurškimo sistema, leidžianti padidinti bendrą variklio našumą.

Naujasis Hyundai Santa Fe MY21 dinamika važiavimo režimo pasirinkimas

Vairavimo režimo ir kelio dangos selektorius

Sniegas ar smėlis? Sportinis ar ekonominis? Rinkitės jūs. Galite lengvai keisti vairavimo režimus pagal kelio sąlygas ir savo nuotaiką. Pasirinkite „Sport“ režimą, jei norite padidinti našumą ir atitinkamai optimizuoti droselio atsaką, pavarų perjungimą ir vairo pasukimą. „Eco“ režimu efektyviausiai naudojami degalai ir atitinkamai optimizuojamas įsibėgėjimas, pavarų perjungimas bei oro kondicionavimo sistemos veikimas. „Comfort“ režimu pasiekiamas įprastas našumas ir geras degalų suvartojimo efektyvumas.

 

Naujasis Hyundai Santa Fe MY21 dinamika sniego režimas

Sniego režimas

Optimizuojamas automobilio valdymas sumažinant ratų slydimą ant slidaus, sniegu padengto kelio: sureguliuojamas variklio sukimo momentas, pavarų perjungimo modelis, sukibimo kontrolė ir sukimo momento paskirstymas visiems varomiesiems ratams.

Naujasis Hyundai Santa Fe MY21 dinamika smėlio režimas

Smėlio režimas

Optimizuojamas automobilio pajudėjimas iš vietos ir našumas ant minkštos, didelio pasipriešinimo kelio dangos: sureguliuojamas variklio sukimo momentas, pavarų perjungimo modelis, sukibimo kontrolė ir sukimo momento paskirstymas visiems

Naujasis Hyundai Santa Fe MY21 dinamika purvo režimas

Purvo režimas

Atitinkamai optimizuojamas našumas ant slidžios, didelio pasipriešinimo kelio dangos: sureguliuojamas variklio sukimo momentas, pavarų perjungimo modelis, sukibimo kontrolė ir sukimo momento paskirstymas visiems varomiesiems ratams.

Naujasis Hyundai Santa Fe MY21 dinamika visiškai nauja platforma

Visiškai nauja automobilio platforma

Naujasis „Santa Fe“ sukurtas naudojant naują trečiosios kartos „Hyundai“ transporto priemonių platformą, kuri leido pagerinti našumą, valdymą, degalų suvartojimo efektyvumą ir saugumą.

Naujasis Hyundai Santa Fe MY21 dinamika našuma didinanti pakaba

Našumą didinanti pakaba

„MacPherson“ pakaba padidina automobilio stabilumą ir pagerina manevringumą. Kelių saugiklių galinė pakaba užtikrina patogesnį vairavimą ir užima mažiau vietos.

Hibridas

Hyundai Santa Fe MY21 hibridas nauja hibridinė transmisija

NAUJA HIBRIDINĖ TRANSMISIJA: DIDESNIS EFEKTYVUMAS IR DAUGIAU GALIOS

Dėl dinaminio tiesioginio įpurškimo benzininio variklio ir akumuliatoriumi varomo galingo elektrinio variklio tandemo naujasis „Santa Fe Hybrid“ degalų ekonomiškumą perkelia į kitą lygį. Jums nereikės įkrauti akumuliatoriaus ar keisti vairavimo įpročių. Hibride sklandžiai perjungiami benzininis ir elektrinis varikliai, o kartais jie abu naudojami lygiagrečiai.

Hyundai Santa Fe MY21 hibridas galingas elektrinis variklis

Galingas elektrinis variklis

Mėgaukitės elektriniu greitėjimu. 44,2 kW elektrinis variklis sukuria aukštą sukimo momentą ir užtikrina didelį efektyvumą. Automobiliui tai leidžia įspūdingai įsibėgėti pajudėjus iš vietos.

Hyundai Santa Fe MY21 hibridas ličio jonų akomuliatorius

Ličio jonų polimerų akumuliatorius

Puikiomis įkrovimo / iškrovimo savybėmis pasižymintis 1,49 kWh akumuliatorius leidžia maksimaliai efektyviai važiuoti elektriniu režimu ir kaupti energiją.

Hyundai Santa Fe MY21 hibridas nauja 6 laipsnių pavarų dėžė

Nauja 6 laipsnių automatinė pavarų dėžė

Naujai sukurta 6 laipsnių automatinė pavarų dėžė užtikrina geresnį transmisijos veikimą ir didesnį degalų efektyvumą, palyginti su ankstesniu modeliu.

Hyundai Santa Fe MY21 hibridas erdvę taupanti platforma

Erdvę taupanti naujoji platforma

Naujoji platforma leido įrengti akumuliatoriaus bloką po keleivio sėdyne, tokiu būdu padidinant efektyvumą be jokių erdvės nuostolių kabinoje ar bagažo skyriuje.

Hyundai Santa Fe MY21 hibridas energijos stautas

Energijos srautas

Hibridiniame modelyje sklandžiai perjungiami benzininis ir elektrinis varikliai. Sparčiai greitėjant arba važiuojant įkalnėn, elektrinis ir benzininis varikliai veikia lygiagrečiai, kad padidintų greitėjimą ir sumažintų degalų sąnaudas. Regeneracinio stabdymo sistema įkrauna akumuliatorių naudodama elektrinį variklį automobiliui sulėtinti. Tuomet energija, sukaupta akumuliatoriuje, paleidžia elektrinį variklį, kad jis padėtų pagreitėti, važiuoti įkalnėje arba mažu greičiu.

PLUG-IN

Hyundai Santa Fe MY21 plug-in hibridas

„SANTA FE PLUG-IN HYBRID“: ELEKTRINĖ GALIA IR LANKSTUMAS

Novatoriškos visiškai lygiagrečiai veikiančios hibridinės pavaros sistemos, kurią sudaro naujas 180 AG 1,6 litro T-GDi variklis ir 66,9 kW elektrinis variklis, išvystoma bendra galia siekia 265 AG. Galingas 13,8 kWh akumuliatorius leidžia persijungti į elektrinį režimą vienu mygtuko paspaudimu. Pasiekus galimą nuvažiuoti elektriniu režimu atstumą automobilis sklandžiai persijungia į benzininio variklio režimą, kad galėtumėte keliauti toliau, o vėliau įkrauti prijungę automobilį prie elektros lizdo.

Hyundai Santa Fe MY21 plug-in hibridas galingas elektrinis variklis

Galingas elektrinis variklis

Mėgaukitės elektriniu greitėjimu. 66,9 kW elektrinis variklis sukuria aukštą sukimo momentą ir užtikrina didelį efektyvumą. Automobiliui tai leidžia įspūdingai įsibėgėti pajudėjus iš vietos.

Hyundai Santa Fe MY21 plug-in hibridas ličio jonų akomuliatorius

Ličio jonų polimerų akumuliatorius

Puikiomis įkrovimo / iškrovimo savybėmis pasižymintis 13,8 kWh akumuliatorius leidžia maksimaliai efektyviai važiuoti elektriniu režimu ir kaupti energiją.

Hyundai Santa Fe MY21 plug-in hibridas erdve taupanti patforma

Erdvę taupanti naujoji platforma

Naujoji platforma leido įrengti akumuliatoriaus bloką po priekinio keleivio sėdyne, tokiu būdu padidinant efektyvumą be jokių erdvės nuostolių kabinoje ar bagažo skyriuje.

Hyundai Santa Fe MY21 plug-in hibridas nauja automatinė pavarų dėžė

Nauja 6 laipsnių automatinė pavarų dėžė

Naujai sukurta 6 laipsnių automatinė pavarų dėžė užtikrina geresnį transmisijos veikimą ir didesnį degalų efektyvumą, palyginti su ankstesniu modeliu.

Hyundai Santa Fe MY21 plug-in hibridas keli įkrovimo būdai

Keletas patogių įkrovimo būdų

Dėl pažangios transmisijos technologijos savo naująjį „SANTA FE Plug-in Hybrid“ įkrausite greitai ir patogiai. Jei automobilį esate prijungę namie, galite suplanuoti įkrovimą nuotoliniu būdu naudodami išmanųjį telefoną ir „Bluelink®“*, kad būtų kraunama mažos paklausos valandomis, kai taikomi palankesni tarifai.

* Pasirinktinė įranga.

Hyundai Santa Fe MY21 plug-in hibridas įkrovimo stotelė

Įkrovimo stotelė namuose / kintamosios srovės (AC) įkrovimo stotelė

Atsižvelgiant į jūsų namų elektros tinklo savybes arba viešosios įkrovimo stotelės tipą, „SANTA FE Plug-in Hybrid“ gali būti įkraunamas įvairiais būdais, pavyzdžiui, naudojant įkrovimo stotelę namuose arba AC įkrovimo stotelę.

Hyundai Santa Fe MY21 plug-in hibridas buitinio įkrovimo laidas

Įkrovimo laidas su integruotu valdymo bloku, skirtas įkrauti automobilį namuose per buitinį elektros lizdą

Jungti galite ir prie įprasto namų maitinimo lizdo, naudodami ICCB kabelį. „SANTA FE Plug-in Hybrid“ tiekiamas su 7,2 kW integruotu įkrovikliu, kuris kintamąją srovę iš sieninio lizdo paverčia nuolatine srove, naudojama automobilio akumuliatoriui įkrauti.

Hyundai Santa Fe MY21 plug-in hibridas ac įkrovimo laidas

Įkrovimo laidas, skirtas įkrauti automobilį kintamosios srovės (AC) įkrovimo stotelėse

Šiuo įkrovimo laidu „SANTA FE Plug-in Hybrid“ galima prijungti ir krauti viešosiose įkrovimo stotelėse. Be to, šį laidą galima naudoti prijungiant automobilį prie sieninės įkrovimo stotelės namuose.

Susiejimas

Naujasis Hyundai Tucson Santa Fe MY21 susiejimas

PAŽANGUS RYŠYS

Savaime suprantama, naujajame SANTA FE integruotos naujausios ryšio funkcijos, pavyzdžiui, „Bluelink® Connected Car Services“, kuriomis naudodamiesi galite valdyti automobilį išmaniuoju telefonu. Taip pat pridedama penkerių metų „Hyundai“ paslaugų „LIVE“ prenumerata su 10,25 col.* didelio ekrano navigacine sistema.

* Pasirinktinė įranga.

Naujasis Hyundai Tucson Santa Fe MY21 belaidis telefonų krovimas

Belaidis išmaniųjų telefonų įkrovimas

Atnaujintas belaidžio įkrovimo padėklas dabar pasižymi dar didesne galia ir efektyvumu, todėl galėsite greitai ir patogiai įkrauti išmanųjį telefoną be jokių laidų.

Naujasis Hyundai Tucson Santa Fe MY21 Krell garso sistema

„Krell“ aukščiausios kokybės garso sistema

„KRELL premium“ garso sistema užtikrina nepriekaištingai švarų garsą. 10 pažangių garsiakalbių kiekvienam keleiviui leis mėgautis išskirtiniu erdviniu garsu, o aukščiausios klasės 12 kanalų stiprintuvas, kurio bendra išėjimo galia siekia 589 vatų, dar labiau sustiprins šį įspūdį.
* Pasirinktinė įranga.

Sauga

Naujasis Hyundai Santa Fe MY21 sauga

JŪSŲ IR JŪSŲ ARTIMŲJŲ SAUGUMAS

Naujos revoliucinės „Hyundai SmartSense“ saugos funkcijos ir pažangios pagalbinės vairavimo sistemos, pavyzdžiui, važiavimo greitkeliu pagalbos sistema ir užpakalinio susidūrimo statant automobilį išvengimo sistema* atveria naujajam SANTA FE duris į aukščiausios klasės automobilių segmentą. Čia taip pat rasite naują nuotolinę išmaniąją statymo pagalbos sistemą*, kuri pastatys SANTA FE už jus.
* Pasirinktinė įranga.

Važiavimo greitkeliu pagalbos sistema

Automobilio įranga apima pagalbinę eismo juostos išlaikymo sistemą ir pastovaus greičio palaikymo sistemą, kuri naudoja jutiklius ir žemėlapio duomenis, kad automobilį galėtumėte valdyti saugiai, o greitis būtų automatiškai reguliuojamas pagal esamus apribojimus. Specialiu mygtuku ant vairo galima aktyvinti sistemą vienu paspaudimu.
Pasirinktinis „Style“ modelio elementas, standartinis „Premium“ ir „Calligraphy“ modelių elementas.

Hyundai Santa Fe MY21 važiavimo greitkeliu pagalbos sistema

Hyundai Santa Fe MY21 sauga išmanioji statymo pagalbos sistema

Nuotolinė išmanioji statymo pagalbos sistema

Ši sistema naująjį SANTA FE gali pastatyti ir išvairuoti iš stovėjimo vietos už jus. Ji netgi gali pastatyti automobilį į stovėjimo vietą galu – pakanka vieno mygtuko paspaudimo.
Pasirinktinis „Style“ modelio elementas, standartinis „Premium“ ir „Calligraphy“ modelių elementas.

Naujasis Hyundai Santa Fe MY21 sauga atbulinio susidurimo vengimas

Pagalbinė susidūrimo išvengimo statant automobilį atbuline eiga sistema

Pasirinktinis „Style“ modelio elementas, standartinis „Premium“ ir „Calligraphy“ modelių elementas.

Pagalbinė eismo juostos išlaikymo sistema

Pagalbinė eismo juostos išlaikymo sistema įeina į standartinę SANTA FE komplektaciją. Ją įjungus, automobilis važiuoja savo eismo juosta 0–200 km/h greičiu greitkeliuose ir miesto gatvėse.

Naujasis Hyundai Santa Fe MY21 eismo juostos išlaikymo sistema

Naujasis Hyundai Santa Fe MY21 aklos zonos susidūrimo isvengimo sistema

Susidūrimo aklojoje zonoje išvengimo pagalbos sistema

Naudodama radaro jutiklius apatiniame galiniame bamperyje ir priekinę kamerą, sistema perspėja vairuotoją apie eismą aklosios zonos srityje. Tokioje situacijoje įjungus posūkio signalą, sistema pateiks garsinį perspėjimą ir stabdys, kad užkirstų kelią susidūrimui.
Funkcija negalima „Comfort“ modelyje.

 

 Hyundai Santa Fe MY21 aplinkinio vaizdo stebėjimo sistema

Aplinkinio vaizdo stebėjimo sistema

Reikia pastatyti automobilį ankštoje vietoje? Nuplauti jį siauroje plovykloje? Ne bėda. Dėl naujajame SANTA FE įrengtos aplinkinio vaizdo stebėjimo sistemos galėsite išmanevruoti automobilį uždaroje erdvėje lengvai ir saugiai.

Pasirinktinis „Style“ modelio elementas, standartinis „Premium“ ir „Calligraphy“ modelių elementas.

Aklosios zonos stebėjimo monitorius

Dabar galite matyti sritį automobilio gale iš kairės ir dešinės pusės – jis pateikiamas naujojo SANTA FE ekrane, skaitmeniniame prietaisų skydelyje. Kameros aktyvinamos įjungus posūkio signalą, kai keičiamos eismo juostos.
Pasirinktinis „Style“ modelio elementas, standartinis „Premium“ ir „Calligraphy“ modelių elementas.

Hyundai Santa Fe MY21 aklos zonos stebėjimo monitorius

Hyundai Santa Fe MY21 saugaus išlipimo pagalbinė sistema

Saugaus išlipimo pagalbinė sistema

Ši sumani funkcija padeda išvengti nelaimingų atsitikimų išlipant iš automobilio: aptikusi iš galo artėjančią transporto priemonę, ji laikinai užrakina galines dureles, kad vaikai negalėtų išlipti iš automobilio, kol tai padaryti bus saugu.

Hyundai Santa Fe MY21 5-ių metų garantija

5 metų neribotos ridos garantija

Kaip ir kiekvienas „Hyundai“ automobilis, naujasis SANTA FE sukurtas pagal aukščiausius kokybės standartus. Šią kokybę užtikriname 5 metų neribotos ridos garantija, kad galėtumėte mėgautis mėgstamais užsiėmimais ir nesijaudintumėte dėl savo automobilio. Be to, naujojo SANTA FE didelio našumo ličio jonų polimerų akumuliatoriui taikoma 8 metų arba 160 000 km nuvažiuoto atstumo garantija, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta anksčiau. Mėgaukitės papildoma ramybe, kurią užtikrina standartiškai suteikiama viena geriausių garantijų šiame sektoriuje.

Nepaisant pagalbos vairuotojui sistemų, vairuotojas privalo stebėti eismą ir valdyti automobilį. Kelio ir oro sąlygos, kelio ženklinimas ir kiti veiksniai gali riboti pagalbos vairuotojui sistemų veikimą.