i30 N MY21

POŽIŪRIS Į VAIRAVIMO MALONUMĄ KĄ TIK PASIKEITĖ. DAR KARTĄ

Sukurtas maksimaliam vairavimo malonumui užtikrinti, naujasis „i30 N“ pasižymi didesniu našumu, patobulintu dizainu ir pažangiausia išmaniąja technologija. Jame susijungia išskirtinė galia ir lenktyniniam automobiliui būdinga dinamika su unikaliomis komforto savybėmis – tai tikras sportinis automobilis kiekvienai dienai.

Naujasis i30N MY21 Pajudėjimo valdymas

Pajudėjimo valdymas

Mėgaukitės maksimaliu įmanomu sukibimu ir pajudėkite iš vietos žaibo greičiu. Greitos akceleracijos atveju pajudėjimo valdymo sistema sumažina automobilio padangų sukimąsi arba slydimą, todėl naujasis „i30 N“ startuoja iš vietos kaip profesionalus lenktyninis automobilis.

Sūkių suderinimas

Greitas ir tolygus pavarų perjungimas. Sūkių suderinimo sistema perjungiant pavaras sinchronizuoja variklio greitį su varančiojo veleno greičiu, todėl sumažina dėvėjimąsi ir didina ilgaamžiškumą.

Naujasis Hyundai i30N sūkių suderinimas

Naujasis Hyundai i30N galinis viršutinis statramstis

Galinis viršutinis statramstis

Ši savybė padidina sukimo standumą, todėl vairavimas tampa tolygesnis ir pagerėja automobilio atsakas, ypač posūkiuose ir atliekant dinamiškus manevrus.
Šis vaizdas pateikiamas tik iliustraciniais tiklslais. „i30 N“ modelyje anga slidėms negalima.

Grynas vairavimo malonumas: sportinių N šeima

„Hyundai“ N linijos automobiliai pasižymi sportinėmis našumo savybėmis ir sukurti tam, kad jūsų veidą nutviekstų šypsena. Susipažinkite su įspūdingu sportinių „Hyundai“ automobilių asortimentu ir išsirinkite transporto priemonę, kuri suteiks nepakartojamą vairavimo malonumą kiekvieną dieną su lenktynių trasai tinkama dinamika.

Išorė

Naujasis Hyundai i30 N išorė

DAR DAUGIAU APLINKINIŲ SUSIŽAVĖJIMO IR DIDESNIS NAŠUMAS

Aplinkinių dėmesys – ne tik dėl įtaigaus garso. Išraiškingi naujojo „i30 N“ dizaino elementai ir patobulintos linijos taip pat atspindi jo našumą. Kiekviena dizaino savybė skirta automobilio dinamikai padidinti.

Naujasis Hyundai i30 N aerodinaminės šoninės arkos

Aerodinaminės šoninės arkos

Agresyvesnį buferį ir oro įleidimo angas papildo aerodinaminės šoninės arkos. Jose įrengtos oro užtvaros, skirtos optimizuoti oro srautą ir sumažinti turbulenciją ratų korpuso atžvilgiu.

Naujasis Hyundai i30 N didesni galiniai išmetimo vamzdžiai

Didesni galiniai išmetimo vamzdžiai

Naujas galinis buferis pasižymi integruotais rūko žibintais ir charakteringa raudona linija bei dviem itin dideliais išmetimo vamzdžiais. Atnaujinti galiniai kombinuoti LED žibintai pasižymi nauju apšvietimo šablonu, kuris V forma atkartojamas iš priekio, kad pabrėžtų nepriekaištingą sportinę simetriją bei užtikrintų optimalų matomumą.

 

Naujasis Hyundai i30 N 19col lengvojo lydinio ratlankiai

19 col. N lengvojo lydinio ratlankiai

Pirmą kartą išleisti „Hyundai“ 19 col. kaltiniai lengvojo lydinio ratlankiai pagerina automobilio valdymą ir ratų sukibimą dėl mažesnės masės. Jie komplektuojami su sportinėmis „Pirelli P Zero“ padangomis. Atsisiųsti padangų brošiūrą >>

Vidus

Naujasis Hyundai i30N MY21 Vidus

DAR SPORTIŠKESNĖ VAIRUOTOJO KABINA

Aptakų ir sportišką „i30 N“ saloną kūrė tikri sportinių automobilių aistruoliai – įlipus į vidų kiekvieno automobilių mylėtojo širdis ims plakti tankiau. Vairuotojo kabinoje visas dėmesys sutelktas į valdymą ir komfortą. Ergonomija visiškai orientuota į vairuotoją – viskas išdėstyta matomose vietose ir yra po ranka.

Naujasis Hyundai i30N MY21 įsitaisykite kaip profesionalai

Įsitaisykite kaip profesionalai

Aptrauktos aukščiausios kokybės oda su „Alcantara®“ detalėmis, lengvos, sportinės, monoforminės sėdynės* puikuojasi apšviestu N logotipu ir iškiliomis šoninėmis odinėmis pagalvėlėmis, suteikiančiomis puikią atramą.
Pasirinktinė įranga.

Naujasis Hyundai i30N MY21 greitas pavarų perjungimas

Greitas pavarų perjungimas pirštų galiukais

Lenktyninių automobilių pavyzdžiu sukurtos pavarų perjungimo mentelės leidžia greitai ir be jokių pastangų keisti pavaras pirštų galiukais. Jos sumontuotos ant vairo, todėl galite daug efektyviau reguliuoti pavaras posūkiuose.

Naujasis Hyundai i30N MY21 N prietaisų skydelis

N prietaisų skydelis

Vos užmetę akį į prietaisų skydelį galite matyti variklio alyvos temperatūrą, sukimo momentą ir „Turbo Boost“ pagreitinimą. Pavarų perjungimo laiko indikatorius rodo vairuotojui, kada geriausia perjungti pavaras lenktynių trasoje. O raudona LED tachometro sritis keičiasi pagal alyvos temperatūrą.

Naujasis Hyundai i30N MY21 N linijos vairas

N linijos vairas

Laikydami rankose odinį N linijos vairą su išskirtinėmis „Performance Blue“ spalvos siūlėmis ir N logotipu, visas automobilio sportines funkcijas galėsite valdyti pirštų galiukais – pavyzdžiui, atitinkamai spausdami „N Mode“ ir „N Grin Shift“ mygtukus.

Dinamika

Naujasis Hyundai i30N MY21 Dinamika

SPORTINĖ AISTRA

Šis naujausios kartos karštas sportinis hečbekas sukurtas pagal sėkmingą savo pirmtako pavyzdį ir pasižymi lengvesniais komponentais, kurie užtikrina didesnį tikslumą ir geresnį valdymą. Pakabos ir vairavimo sistemos buvo sureguliuotos, todėl abiejų transmisijų važiavimo ir valdymo savybės pagerėjo. Automobilyje taip pat rasite naujas sportinio vairavimo funkcijas ir atnaujintą išmaniųjų technologijų paketą.

Naujasis Hyundai i30N MY21 T-GDI variklis

2,0 l T-GDI variklis

280 AG variklis pasižymi kur kas didesne fiksuota galia, kuria užtikrinamas didesnis sukimo momentas ir galingumas, esant mažesniam apsisukimų dažniui. Tai leidžia mėgautis efektyvesniu atsaku, geresniu įsibėgėjimu ir didesniu vairavimo malonumu. Automobilis komplektuojamas su šlapio tipo aštuonių laipsnių dvigubos sankabos transmisija (N DCT) su pavarų perjungimo mentelėmis, kurios suteikia geresnes kontrolės galimybes ir leidžia greičiau keisti pavaras.
Didžiausias sukimo momentas: 392 Nm.
Didžiausias greitis: 250 km/h.
Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/h per 5,4 sek.

Naujasis Hyundai i30N MY21 DCT sportinis algoritmas

N DCT sportinis algoritmas

Vietoje perjungiklių nusprendę naudoti pavarų perjungimo svirtį, sportinio vairavimo mėgėjai liks sužavėti sportiniu perjungimo algoritmu, kuris perimtas iš mūsų TCR lenktynių patirties: žemesnė pavara perjungiama stumiant svirtį į priekį, o aukštesnė – traukiant atgal.

Naujasis Hyundai i30N MY21 N Grin Shift

„N Grin Shift“ – kai norisi maksimalios galios

Tai neabejotinai privers nusišypsoti – vienu mygtuko paspaudimu 20 sekundžių pajusite visą N galios potencialą. Mėgaukitės maksimaliu sukimo momentu ir įsibėgėjimu, įspūdingu išmetimo sistemos garsu bei traukos pojūčiu perjungdami į aukštesnę pavarą.

„N Power Shift“

Svaiginantis traukos pojūtis perjungiant aukštesnę pavarą. „N Power Shift“ sistema įsijungia, kai spaudžiant greičio pedalą automobilis įsibėgėja daugiau nei 90 procentų, tokiu būdu sušvelninamas bet koks sukimo momento sumažėjimas perjungiant aukštesnes pavaras, kad ratams būtų suteikta maksimali galia.

Naujasis Hyundai i30N MY21 N Power Shift

Naujasis Hyundai i30N MY21 N Track Sense Shift

„N Track Sense Shift“

Ši sistema identifikuoja vairavimo būdą ir įsijungia aptikusi, kad važiuojate lenktynių trasa. Sistema parenka tinkamą pavarą optimaliam našumui užtikrinti, kad galėtumėte visą dėmesį sutelkti į vairavimą – visai kaip profesionalus lenktynininkas.

Naujasis Hyundai i30N MY21 N Grin Control System

„N Grin Control System“

Vienu mygtuko paspaudimu ši sistema suteikia galimybę pasirinkti iš penkių vairavimo režimų. Tokiu būdu automobilio charakteris keičiamas sureguliuojant atitinkamus parametrus: variklio, pakabos, elektroninės stabilumo kontrolės sistemos (ESC), išmetimo sistemos garso, N posūkio diferencialo (e-LSD), transmisijos.

Naujasis Hyundai i30N MY21 Stabilumo kontrolės sistema

N sukibimo ir stabilumo kontrolės sistema

Ši sistema veikia kaip tylus pagalbininkas, kuris padeda esant poreikiui, o kitais atvejais netrikdo vairavimo malonumo ir leidžia važiuoti greičiau. Šią sistemą taip pat galima visiškai išjungti ir pasijausti kaip lenktynių trasoje.

Naujasis i30N MY21 Pajudėjimo valdymas

Pajudėjimo valdymas

Mėgaukitės maksimaliu įmanomu sukibimu ir pajudėkite iš vietos žaibo greičiu. Greitos akceleracijos atveju pajudėjimo valdymo sistema sumažina automobilio padangų sukimąsi arba slydimą, todėl naujasis „i30 N“ startuoja iš vietos kaip profesionalus lenktyninis automobilis.

Sūkių suderinimas

Greitas ir tolygus pavarų perjungimas. Sūkių suderinimo sistema perjungiant pavaras sinchronizuoja variklio greitį su varančiojo veleno greičiu, todėl sumažina dėvėjimąsi ir didina ilgaamžiškumą.

Naujasis Hyundai i30N sūkių suderinimas

Naujasis Hyundai i30N galinis viršutinis statramstis

Galinis viršutinis statramstis

Ši savybė padidina sukimo standumą, todėl vairavimas tampa tolygesnis ir pagerėja automobilio atsakas, ypač posūkiuose ir atliekant dinamiškus manevrus.
Šis vaizdas pateikiamas tik iliustraciniais tiklslais. „i30 N“ modelyje anga slidėms negalima.

Naujasis Hyundai i30N MY21 N Posūkio diferencialas

N posūkio diferencialas

„Hyundai“ sukonstruotas diferencialas užtikrina įspūdingą manevringumą net ir staigiausiuose posūkiuose, taip pat didžiausią malonumą ir stabilumą stabdant bei įveikiant posūkius.

Naujasis Hyundai i30N MY21 Aktyvi kintamo išmetimo sistema

Aktyvi kintamo išmetimo sistema

Padidinkite garsą. Pasirinkite norimą išmetimo garso lygį – nuo santykinai negarsaus burzgimo „Normal“ režimu, iki sprogstančio riaumojimo „N“ režimu – su papildoma degalų detonacija, kaip lenktyniniuose automobiliuose.

Susiejimas

Naujasis Hyundai i30N MY21 Susiejimas

ATNAUJINTA TECHNOLOGIJA IR PAŽANGIOS FUNKCIJOS

Mėgaukitės revoliucine išmaniąja technologija su 10,25 col. jutikliniu ekranu, kuriame aiškiai pateikiama viskas, ko jums reikia kelionėje: nuo navigacijos iki „Bluelink®“ susieto automobilio paslaugų – kad automobilį galėtumėte valdyti išmaniuoju telefonu. Be daugelio naudingų funkcijų, kurias galite valdyti per „Bluelink“, nemokamai gausite penkerių metų LIVE paslaugų prenumeratą, kuri apima eismo informaciją.

Naujasis Hyundai i30N MY21 Performance driving sistema

„Performance Driving“ duomenų sistema

Stebėkite ir tobulinkite savo vairavimo įgūdžius su atnaujinta grafika, užtikrinančia dar lengvesnį naudojimą. Galite matyti: AG, sukimo momentą, „Turbo Boost“, „G-force“ funkcijų informaciją, taip pat stebėti trasos ratus ir greitėjimo laikmatį.

Naujasis Hyundai i30N MY21 Automobilio būsena

Automobilio būsena

Prireikė degalų? Tiesiog žvilgtelėkite į programėlę. Bet kada prireikus sužinokite automobilio būseną nuotoliniu būdu, pvz., kiek liko nuvažiuoti su turimais degalais, ar nepalikote atidarytų ar neužrakintų durelių, langų arba bagažinės. Sužinokite daugiau apie „Bluelink“ >>

Naujasis Hyundai i30N MY21 Belaidis telefonų krovimas

Belaidis išmaniųjų telefonų įkrovimas

Išmanus. Puikuojasi per vidurį įmontuotu belaidžio įkrovimo padu, skirtu patogiai įkrauti išmaniuosius telefonus su „Qi“. Taip pat automobilyje rasite USB ir du 12 V lizdus.

Naujasis Hyundai i30N MY21 prijunkite išmanųjį telefoną

Išmaniojo telefono ekrano atvaizdavimas

Automobilyje įdiegta „Apple CarPlay™“ ir „Android Auto™“ programinė įranga, taigi galite prijungti išmanųjį telefoną ir naudotis mėgstamomis programėlėmis dideliame jutikliniame ekrane.

Sauga

Naujasis Hyundai i30N MY21 Sauga

MODERNIAUSIOS SAUGOS IR PAŽANGIOS PAGALBINĖS VAIRAVIMO SISTEMOS

Mūsų pažangios pagalbinės vairavimo sistemos „Hyundai SmartSense“ užtikrina „i30 N“ naujausias saugumo ir pagalbines vairavimo funkcijas, kad jaustumėtės ramiau.

Nepaisant pagalbos vairuotojui sistemų, vairuotojas privalo stebėti eismą ir valdyti automobilį. Kelio ir oro sąlygos, kelio ženklinimas ir kiti veiksniai gali riboti pagalbos vairuotojui sistemų veikimą.

Naujasis Hyundai i30N MY21 Susidūrimo akloje zonoje sistema

Susidūrimo aklojoje zonoje išvengimo pagalbos sistema

Naudodama du radaro jutiklius apatiniame galiniame buferyje, sistema įspėja jus apie eismą blogo matomumo zonoje. Jei tokioje situacijoje įjungsite posūkio signalą, pasigirs garsinis įspėjimas ir suveiks stabdžiai, kad būtų išvengta susidūrimo.

Naujasis Hyundai i30N MY21 Priekinio susidūrimo vengimas

Priekinio susidūrimo išvengimo pagalbos sistema

Kelio sąlygas priekyje stebėdama kamera, ši sistema automatiškai stabdo, kai aptinka staigų priekyje važiuojančio automobilio stabdymą arba pėsčiąjį.

Pagalbinė eismo juostos išlaikymo sistema

Įjungta sistema padeda automobiliui laikytis savo eismo juostos greitkeliuose ir miesto gatvėse, esant 0–180 km/h greičiui.

Naujasis Hyundai i30N MY21 Eismo juostos išlaikymo sisema

Naujasis Hyundai i30N MY21 Galinio vaizdo kamera

Galinio vaizdo kamera

Galinio vaizdo kamera įsijungia pasirinkus atbulinę pavarą, kad ekrane galėtumėte matyti, kur važiuojate.

Galinio susidūrimo išvengimo priemonė

Važiuojant atbuline eiga iš prasto matomumo zonų, sistema ne tik įspėja vairuotoją, jei transporto priemonė ar pėsčiasis artėja iš šono, bet ir automatiškai įjungia stabdžius.

Hyundai i30N MY21 galinio susidūrimo išvengimo priemonė